Η Google παρουσιάζει τα Smart Campaigns για Μικρές Επιχειρήσεις

No Comments

Google Smart Campaigns για μικρές επιχειρήσεις – η πρώτη νέα λύση που θα ξεκινήσει με το εμπορικό σήμα Google Ads.

Η δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας, η στόχευση κοινού, η προώθηση διαφημίσεων στα κανάλια της Google – και σύντομα η δημιουργία landing page – αυτοματοποιούνται βάσει του στόχου του διαφημιζόμενου.

Η πρώτη νέα λύση που κάνει το ντεμπούτο της στα πλαίσια της νέας μάρκας διαφημίσεων της Google, έχει σχεδιαστεί ειδικά για μικρές επιχειρήσεις.  H Google ανακοίνωσε την έναρξη των “Smart Campaigns” την Τετάρτη.

Στόχος της αναδιαμόρφωσης των διαφημιστικών προϊόντων της Google είναι να απλοποιήσει τα πράγματα για τους marketeers και τους ιδιοκτήτες των μικρών επιχειρήσεων. Η απλότητα είναι επίσης η ώθηση πίσω από τις “Smart Campaigns, τον νέο τύπο καμπάνιας στις Διαφημίσεις της Google. Οι “Smart Campaigns Ελληνιστή, “Έξυπνες Καμπάνιες”, έχουν σχεδιαστεί για μικρές και τοπικές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν μόνιμο προσωπικό μάρκετινγκ και ενδέχεται να μην διαθέτουν και ιστοσελίδα.

Οι “έξυπνες καμπάνιες” θα είναι ο προεπιλεγμένος τύπος καμπάνιας για νέους διαφημιζόμενους στις Διαφημίσεις της Google. Οι καμπάνιες είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου αυτοματοποιημένες, από τα διαφημιστικά κείμενα μέχρι και τη βελτιστοποίηση της προβολής, με βάση το διαφημιζόμενο προϊόν ή την υπηρεσία και τον στόχο που θέτει ο διαφημιζόμενος. Οι στόχοι της καμπάνιας περιλαμβάνουν τηλεφωνικές κλήσεις, επισκέψεις σε ιστοσελίδες και οδηγίες πλοήγησης σε χάρτες.

Η δημιουργία εύκολων λύσεων για την προσφυγή σε περισσότερες μικρές επιχειρήσεις έχει νόημα για την Google και είναι ένας τομέας στον οποίο το Facebook ήταν πολύ επιτυχημένο.  H Google μοιράστηκε σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη ότι συνδέει τους χρήστες σε κοντινές επιχειρήσεις 9 δισεκατομμύρια φορές το μήνα, συμπεριλαμβανομένων 3 εκατομμυρίων αιτημάτων πλοήγησης στους χάρτες της. Ο Kim Spalding, ο οποίος είναι πρώην ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης και προωθεί καμπάνιες μικρών επιχειρήσεων στην Google, δήλωσε ότι τα δύο τρίτα των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ αλλά αντιμετωπίζουν προκλήσεις και αναζητούν εύκολες λύσεις.

Οι έξυπνες καμπάνιες βασίζονται στην τεχνολογία του AdWords Express και ο Spalding λέει ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να την αναπτύσσει. (Το αστείο είναι ότι το AdWords Express ονομαζόταν αρχικά Boost).

Παρόμοια με τις παγκόσμιες καμπάνιες εφαρμογών, οι διαφημίσεις “Smart Campaigns” μπορούν να προβάλλονται σε όλα τα κανάλια της Google και οι χρήστες δεν θα έχουν την δυνατότητα να απενεργοποιούν τα κανάλια. Η βελτιστοποίηση της στόχευσης είναι αυτοματοποιημένη και οι αλγόριθμοι εκμάθησης μηχανών της Google στοχεύουν να εμφανίζουν διαφημίσεις στο σωστό κοινό χρησιμοποιώντας σήματα συμπεριφοράς, τοποθεσίας, συσκευής και άλλα.

Ο Spalding λέει ότι τα πρώιμα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι “έξυπνες καμπάνιες” είναι τρεις φορές πιο αποτελεσματικές για την επίτευξη στόχευσης του σωστού κοινού μιας επιχείρησης από τις καμπάνιες του AdWords Express. Ο πρώτος beta tester που αναφέρεται από την Google που χρησιμοποίησε το “Smart Campaigns” είναι μια μικρή επιχείρηση γιόγκα στην Βιρτζίνια.  Η επιχείρηση λέει ότι διπλασίασε τον αριθμό εισαγωγικών προσφορών σε 60 ημέρες με τις έξυπνες καμπάνιες.

Google Ads - Smart Campaigns - Qbrains

Θα μπορείτε να ανεβάσετε εικόνες, ή να τις “τραβήξει” αυτόματα το πρόγραμμα από την ιστοσελίδα ή το Google My Business σας.

Αργότερα φέτος, θα ξεκινήσει η επιλογή Image Picker (που απεικονίζεται παραπάνω) για να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να παραλάβουν μέχρι τρεις εικόνες που θα δοκιμαστούν σε συνδυασμό με το αντίγραφο διαφήμισης.

Οι έξυπνες καμπάνιες έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με το Google My Business τόσο για δημιουργία διαφημίσεων – εικόνες, διευθύνσεις τοποθεσίας, κ.τ.λ. όσο και σύντομα για σελίδες προορισμού.  Για επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ιστοσελίδα, η Google θα δημιουργήσει και θα φιλοξενήσει σελίδες προορισμού (landing pages) που θα δημιουργούνται και θα βελτιστοποιούνται αυτόματα.  Η σελίδα προορισμού θα ταιριάζει με το διαφημιστικό κείμενο και θα έχει ενσωματωμένες αναφορές καταστάσεως.  Αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται και θα μεταφερθεί σε έξυπνες καμπάνιες αργότερα αυτό το έτος.

Οι “Smart Campaigns” διαφημιζόμενοι θα λαμβάνουν αναφορές υψηλού επιπέδου. Ένας εκπρόσωπος της Google δήλωσε σε γνωστό Forum για SEO,

“Επί του παρόντος, οι αναφορές μας βρίσκονται σε συγκεντρωτικό επίπεδο καμπάνιας.  Το προϊόν είναι καινούριο και πάντα δοκιμάζουμε διαφορετικές προσεγγίσεις.  Καθώς οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν έξυπνες καμπάνιες, θα λάβουμε υπόψη τα σχόλιά τους και θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το προϊόν για να διασφαλίσουμε ότι είναι σωστό για τις ανάγκες τους”.

 

Οι “έξυπνες καμπάνιες” κυκλοφορούν στις Η.Π.Α. σήμερα και θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους λογαριασμούς παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους.

Να αναφέρουμε εδώ, ότι ούτε το AdWords Express ούτε το AdWords, που πλέον γίνεται GoogleAds, δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν.

Κατάληξη

Πείτε μας την γνώμη σας,

πως νομίζετε ότι θα μπορέσει να σας βοηθήσει αυτή η τακτική και τα Smart Campaigns;

Θα το χρησιμοποιούσατε για την επιχείρηση σας;


Πηγή 1 | Πηγή 2

Qbrains | Complete Digital Marketing Agency

Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social Media

Ζητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας

Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.

Εγγραφή στο Newsletter μας

Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.

SEO, Tips κ.α στο email σας:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα τα Άρθρα

Αφήστε ένα μήνυμα