Ισχυρό Επαγγελματικό Προφίλ στο Instagram: Πλήρης Οδηγός

No Comments

Το instagram είναι ένα ισχυρό εργαλείο που προσφέρει πολλές δυνατότητες στον σύγχρονο επαγγελματία. Ίσως όμως δεν είστε σίγουροι από που να αρχίσετε ή τι πρέπει να κάνετε για να έχετε αποτελέσματα χωρίς να χάνετε χρόνο. Η σωστή διαχείριση social media μιας επιχείρησης, μπορεί να μην είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν ωστόσο οι κατάλληλες πρακτικές για να αναπτύξετε το επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram και να αποφύγετε πιθανά λάθη. Σ’ αυτό τον πλήρη οδηγό, θα ανακαλύψετε τι πρέπει να κάνετε και τι να προσέξετε για να έχετε ένα ισχυρό business profile στο instagram. Θα μάθετε επίσης πώς να αυξήσετε τους followers και τις πωλήσεις σας.

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!

Περιεχόμενα

Δημιουργία instagram business account

Πριν ξεκινήσουμε να βλέπουμε πώς να χτίσετε σωστά το προφίλ σας, ας δούμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο instagram.

  1. Κατεβάστε την εφαρμογή (instagram) και εγκαταστήστε την στο κινητό σας.
  2. Ανοίξτε την εφαρμογή και πατήστε <<Εγγραφή>> γράφοντας το email σας. Μπορείτε να συνδεθείτε και με τον λογαριασμό σας στο facebook, επιλέγοντας <<Σύνδεση μέσω Facebook>> αντίστοιχα.
  3. Πατήστε το εικονίδιο του προφίλ σας κάτω δεξιά στην οθόνη σας και στη συνέχεια το εικονίδιο πάνω δεξιά με τις τρεις οριζόντιες γραμμούλες.
  4. Επιλέξτε <<Ρυθμίσεις>> και μετά <<Λογαριασμός>>.
  5. Τέλος, επιλέξτε <<Μετατροπή σε επαγγελματικό λογαριασμό>> και βάλτε τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Αυτό ήταν!

Instagram για επιχειρήσεις – Τι να κάνετε

Εικαστικό με χαρούμενο άνθρωπο και σύμβολα από καρδιές. Συμβολισμός για επιτυχημένο instagram για επιχειρήσεις.

Με την έκρηξη των κοινωνικών δικτύων, η online παρουσία της επιχείρησής σας είναι εξαιρετικά σημαντική για την ανάπτυξή της. Μέσα απ΄τα social media, μπορείτε να δημιουργήσετε αξιοπιστία και έτσι να αυξήσετε το πελατολόγιό σας. Όπως μια επιχείρηση με φυσικό κατάστημα πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένες πρακτικές, (π.χ. σωστή βιτρίνα, εξυπηρέτηση πελατών κλπ), το ίδιο ισχύει και για τα social media. Ας δούμε λοιπόν τις πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε στο επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram.

Διαμορφώστε σωστά το προφίλ σας

Προτού ξεκινήσετε να κάνετε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, διαμορφώστε σωστά το επαγγελματικό σας προφίλ. Τα instagram για επιχειρήσεις, πρέπει να δείχνουν στον χρήστη ποια είναι η επιχείρηση και τι πρεσβεύει. Με άλλα λόγια, πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες πληροφορίες για το brand σας. Θα σας εξηγήσουμε ακριβώς τι πρέπει να προσέξετε.

  • Όνομα προφίλ

Για αρχή, σιγουρευτείτε ότι το όνομα του προφίλ σας δείχνει ποιοι είστε. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να βάλετε το ακριβές όνομα της επιχείρησής σας.

Αν δεν μπορείτε, προσπαθήστε να βάλετε κάτι που να δείχνει στους χρήστες ότι πρόκειται για εσάς. Αποφύγετε περίπλοκα σύμβολα, αριθμούς ή λέξεις που δεν έχουν να κάνουν με την επωνυμία σας.

  • Βιογραφικό

Πολύ σημαντικό είναι και το βιογραφικό στη σελίδα σας, το λεγόμενο bio. Ένα επαγγελματικό προφίλ στο instagram πρέπει να ξεχωρίζει απ’ τον ανταγωνισμό, μη φοβάστε λοιπόν να δείξετε τι σας καθιστά μοναδικούς.

Το κείμενο στο bio σας μπορεί να περιλαμβάνει τον στόχο της επιχείρησής σας, να εξηγεί στον χρήστη τι πρεσβεύετε, να αναφέρει το αντικείμενο και τις ιδιαιτερότητές σας κλπ.

Το βασικό είναι να αναφέρετε:

Ποιοι είστε, τι προσφέρετε και τι σας ξεχωρίζει απ’ τους υπόλοιπους. Μη διστάσετε επίσης να προσθέσετε hashtags, emojis και να είστε δημιουργικοί.

Περιγραφή bio από επαγγελματικό προφίλ στο instagram

  • Σύνδεσμος

Δεν πρέπει με τίποτα να παραλείψετε τον σύνδεσμο της σελίδας σας στο business profile σας.

Αυτό όχι μόνο θα φέρει επισκέπτες στη σελίδα σας, αλλά θα αυξήσει και την εμπιστοσύνη των χρηστών προς το προφίλ σας.

Να θυμάστε, ένα πλεονέκτημα του instagram για επιχειρήσεις, είναι ότι μπορεί να φέρει επισκέψεις και στην ιστοσελίδα σας μέσω του προφίλ σας.

Περιγραφή επιχείρησης με σύνδεσμο σε επαγγελματικό προφίλ στο instagram

  • Εικόνα προφίλ

Χρησιμοποιήστε ως εικόνα προφίλ σας, κάποια που αντιπροσωπεύει το brand σας. Καλές επιλογές είναι το λογότυπό σας, η μασκότ σας ή κάποιο σύμβολο που σχετίζεται με την επωνυμία σας.

Επιλέξτε συγκεκριμένη αισθητική και στυλ

Η αισθητική του brand σας είναι πολύ σημαντική. Σας κάνει να ξεχωρίζετε απ’ τους ανταγωνιστές σας και βοηθάει στη σύνδεση με το κοινό σας. Με τον όρο αισθητική, εννοούμε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν τον χαρακτήρα σας. Όπως ο τρόπος που επικοινωνείτε (brand voice), τα χρώματα στο προφίλ σας και το είδος του περιεχομένου σας. Το επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram πρέπει να έχει τη δική του αισθητική, η οποία να ταιριάζει στο αντικείμενο, στον κλάδο και σ’ αυτά που πρεσβεύετε.

Κάντε ένα πλάνο δημοσιεύσεων

Η σωστή διαχείριση instagram, προϋποθέτει και τις σωστές δημοσιεύσεις. Ένα ημερολόγιο περιεχομένου, θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τις δημοσιεύσεις σας και να κρατήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Δεν είναι ανάγκη να δημοσιεύετε συνεχώς προϊόντα στον λογαριασμό σας. Το σημαντικότερο είναι το περιεχόμενό σας να αρέσει στους χρήστες, ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Οι δημοσιεύσεις σας, δηλαδή τα post σας,  θα πρέπει να ταιριάζουν στις ανάγκες του κοινού σας. Μπορείτε να “κατασκοπεύσετε” τα προφίλ των ανταγωνιστών σας, ώστε να δείτε τι περιεχόμενο ανεβάζουν.

Δεν πρέπει όμως να τους μιμηθείτε παρά μόνο να πάρετε ιδέες.

Αν δεν είστε σίγουροι τι δημοσιεύσεις θα μπορούσατε να κάνετε, σας έχουμε κάποιες προτάσεις:

  • Βίντεο και stories απ’ τον χώρο εργασίας
  • Infographics
  • Ενημερωτικά βίντεο
  • Εικόνες και σύνδεσμοι από άρθρα του blog σας
  • Tips για το κοινό σας

Μη διστάσετε να πειραματιστείτε με διαφορετικά είδη δημοσιεύσεων για να δείτε ποιες παίρνουν το μεγαλύτερο engagement (likes, σχόλια κλπ), ώστε να βρείτε τι αρέσει στο κοινό σας. Σ’ αυτό μπορούν να βοηθήσουν και τα instagram insights.

Αξιοποιήστε τα stories

Αν έχετε επαγγελματικό προφίλ στο instagram και δεν χρησιμοποιείτε stories, τότε είναι καιρός να ξεκινήσετε. Τα stories σας μπορούν να είναι polls, quizzes, ερωτήσεις ή και στιγμές απ’ το εργασιακό σας περιβάλλον. Τα stories δίνουν έναν πιο ανθρώπινο χαρακτήρα στο προφίλ σας και είναι απ’ τους καλύτερους τρόπους για να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας.

Instagram story από business profile

Μην ξεχνάτε τα hashtags

Είτε πρόκειται για προσωπικό προφίλ, είτε για business instagram, τα hashtags είναι απ΄τα ισχυρότερα εργαλεία της πλατφόρμας. Τα hashtags είναι ένας καλός τρόπος για να σας βρουν περισσότεροι χρήστες. Αυτό σημαίνει περισσότεροι followers, άρα και περισσότεροι εν δυνάμει πελάτες. Μπορείτε να προσθέσετε hashtags στα κείμενα των δημοσιεύσεών σας, σε σχόλια, ακόμη και στα stories σας. Αν αναρωτιέστε πόσα hashtags πρέπει να βάζετε, η απάντηση είναι <<εξαρτάται>>. Από τι; Από το είδος του brand σας, από το θέμα του post, από το κοινό που στοχεύετε και από τον κλάδο σας.

Σιγουρευτείτε ότι χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα hashtags ώστε να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες στο προφίλ σας.

Δημοσίευση με hashtags από business instagram λογαριασμό

Δοκιμάστε τη διαφήμιση μέσω instagram

Ένας απ΄ τους καλύτερους τρόπους να προωθήσετε το επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram, είναι οι διαφημίσεις. Εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα διαφημίσεων στο instagram για να προωθήσετε προϊόντα και υπηρεσίες, ή για να γίνετε γνωστοί σε περισσότερο κόσμο. Σιγουρευτείτε ότι περνάτε ξεκάθαρο μήνυμα στη διαφήμισή σας και ότι στοχεύσατε τους σωστούς χρήστες. Μη ξεχάσετε επίσης να προσθέσετε ένα κουμπί <<Call to action>>, ώστε να παρακινήσετε όσους δουν τη διαφήμιση να κάνουν το επόμενο βήμα.

Διαφήμιση από επαγγελματικό προφίλ στο instagram

Χρησιμοποιήστε τα Instagram Reels

Τα reels είναι μια σχετικά νέα δυνατότητα η οποία αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να απογειώσει το επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram. Είναι ουσιαστικά μικρά βιντεάκια (15 δευτερολέπτων), στα οποία μπορείτε να προσθέσετε διάφορα εφέ. Δεν σας είπαμε όμως το ενδιαφέρον κομμάτι: Τα reels λόγω της “φρεσκάδας” τους, φαίνεται ότι προωθούνται από τον αλγόριθμο του instagram.

Αυτό σημαίνει ότι έχετε την ευκαιρία να “τραβήξετε” την προσοχή νέων χρηστών. Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν για να τα προσθέσετε στην εργαλειοθήκη σας.

Αξιοποιήστε το περιεχόμενο των χρηστών

Ένα “υπερόπλο” του instagram για επιχειρήσεις και επαγγελματίες, είναι το περιεχόμενο των χρηστών. Πολλοί marketers μάλιστα (το ίδιο κι εμείς), θεωρούν ότι είναι απ’ τους ισχυρότερους τρόπους προώθησης μιας επιχείρησης στο instagram. Οι άνθρωποι που έχουν χρησιμοποιήσει ήδη τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας κι έχουν δημοσιεύσει περιεχόμενο για αυτά, αποτελούν απόδειξη για την αξία του brand σας. Μπορούν επίσης να “τραβήξουν” και άλλους χρήστες στο προφίλ σας. Σκεφτείτε πόσο πιο εύκολα εμπιστευόμαστε ένα προϊόν / υπηρεσία όταν δούμε ότι το επιλέγει ο κόσμος.

Τώρα ίσως αναρωτιέστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε κάτι τέτοιο. Είναι πιο απλό απ’ όσο νομίζετε. Επικοινωνήστε με χρήστες που έχουν δημοσιεύσει περιεχόμενο στο οποίο χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας και ζητήστε τους να το επανα-δημοσιεύσετε κι εσείς.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα hashtag για το brand σας, ώστε το κοινό σας να αρχίσει να το χρησιμοποιεί στις δημοσιεύσεις του.

Προϊόν από λογαριασμό χρήστη σε instagram business profile

Instagram για επιχειρήσεις – Τι να αποφύγετε

Επιχειρηματίας βοηθάει άλλον επιχειρηματία να βγει μέσα από τρύπα.

Αφού είδαμε τι είναι καλό να κάνετε στο επαγγελματικό σας προφίλ στο Instagram, ας δούμε και τι πρέπει να αποφύγετε.

 

  1. Μην το παρακάνετε με τις δημοσιεύσεις

    Σίγουρα είναι σημαντικό να είστε συνεπείς στις δημοσιεύσεις σας, αλλά η “υπερ-δημοσίευση” μπορεί να βλάψει την εικόνα σας. Διατηρήστε έναν εύλογο αριθμό δημοσιεύσεων και συγκεντρωθείτε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Σιγουρευτείτε επίσης ότι το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών σας είναι σχετικό με το business profile σας.
  2. Μην αγνοείτε τα σχόλια των χρηστώνΜην ξεχνάτε να απαντάτε στα σχόλια που αφήνουν οι χρήστες στο περιεχόμενό σας. Αυτό όχι μόνο δείχνει στον αλγόριθμο ότι το προφίλ σας είναι ενεργό, αλλά δημιουργεί και καλύτερες σχέσεις με το κοινό σας.
  3. Μη χρησιμοποιείτε ακριβώς τα ίδια hashtags κάθε φοράΟ καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιείτε hashtags, είναι να βρείτε αυτά που αντιστοιχούν στο αντικείμενο της επιχείρησής σας και να τα βάζετε στο περιεχόμενό σας. Πρέπει όμως να τα προσαρμόζετε κάθε φορά, ώστε να ταιριάζουν στα post σας. Να αφαιρείτε δηλαδή όσα δεν ταιριάζουν ή να προσθέτετε νέα. Μην το παρακάνετε όμως με τον αριθμό των hashtags, επιλέξτε μόνο τα πιο σχετικά. Αν για παράδειγμα δημοσιεύσετε μια εικόνα με γάτες, προσθέστε το αντίστοιχο hashtag (π.χ. #cats), κρατώντας βέβαια και εκείνα που συνδέονται με το αντικείμενό σας.
  4. Μην κάνετε συνέχεια δημοσιεύσεις με σκοπό να πουλήσετεΝα θυμάστε ότι το μάρκετινγκ στα social media, στοχεύει κυρίως στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης και των χρηστών. Φανταστείτε να προσπαθούσε κάποιος κάθε μέρα να σας πουλήσει κάτι, θα ήταν κουραστικό έτσι δεν είναι; Το instagram business account σας, πρέπει να είναι το μέσο για να δείξετε την επαγγελματική σας ταυτότητα και να κερδίσετε την προσοχή και την εμπιστοσύνη του κοινού. Σίγουρα χρειάζεται και περιεχόμενο που σκοπός του είναι η πώληση, επικεντρωθείτε όμως σ’ εκείνο που θα πληροφορήσει το κοινό σας και θα του δημιουργήσει όμορφα συναισθήματα.
  5. Μην αγοράσετε instagram followersΑν σκέφτεστε να αγοράσετε ακόλουθους για τον λογαριασμό σας, μην το κάνετε. Εκτός του ότι η αγορά followers παραβιάζει τους όρους χρήσης του instagram, οι ακόλουθοι αυτοί δεν θα αλληλεπιδρούν με τα post σας. Ως αποτέλεσμα, μακροπρόθεσμα θα σας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

Αύξηση επισκεψιμότητας instagram

Μαγνήτης μπροστά σε laptop. Συμβολισμός για την αύξηση επισκεψιμότητας.

Ένα επαγγελματικό προφίλ στο instagram που δέχεται πολλούς επισκέπτες, αυξάνει τις πιθανότητές του για νέους followers και πελάτες.

Ας δούμε λοιπόν κάποιες μεθόδους που βοηθούν στην αύξηση της επισκεψιμότητας του instagram σας.

  • Προσθέστε κουμπιά (social media buttons) στην ιστοσελίδα σας: Τα κουμπιά που οδηγούν στη σελίδα των κοινωνικών προφίλ σας είναι πολύ σημαντικά.
    Σιγουρευτείτε ότι έχετε προσθέσει στην ιστοσελίδα σας, social media buttons που οδηγούν στο instagram σας.
  • Προσθέστε κουμπιά social media στην υπογραφή των email σας: Μια ακόμη καλή ιδέα, είναι να έχετε social buttons στα email σας. Πολλοί απ’ τους αναγνώστες των email σας, όπως πελάτες, συνάδελφοι και υποψήφιοι, έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα με εσάς. Μη χάνετε λοιπόν την ευκαιρία να τους οδηγήσετε στην επαγγελματική σας σελίδα στο instagram.
  • Αναφέρετε το instagram σας στα υπόλοιπα κοινωνικά προφίλ σας: Είναι πολύ πιθανό κάποιος χρήστης που σας επισκέπτεται σ’ ένα κοινωνικό δίκτυο, να θέλει να σας επισκεφτεί και σε άλλα. Να αναφέρετε πάντα το instagram σας και στα υπόλοιπα social media, π.χ. στο facebook.
  • Αναφέρετε το business profile σας στα έντυπα μέσα: Μη διστάσετε να αναφέρετε τον σύνδεσμό ή το όνομα της σελίδας σας στο instagram και σε έντυπα μέσα. Για παράδειγμα, σε φυλλάδια, αφίσες, banners, επαγγελματικές κάρτες κλπ.

Δεν σας αναφέραμε όμως το σημαντικότερο: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απ΄τα πολυτιμότερα “δώρα” του instagram.

Το Nametag.

Φανταστείτε έναν κωδικό QR ο οποίος όταν σκαναριστεί να οδηγεί στο προφίλ σας. Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να φτιάξετε το nametag σας, θα σας πούμε αμέσως: Για αρχή σιγουρευτείτε ότι η εφαρμογή σας είναι αναβαθμισμένη. Έπειτα, ανοίξτε την εφαρμογή στη συσκευή σας και επιλέξτε το προφίλ σας κάτω δεξιά στην οθόνη.

Στη συνέχεια, επιλέξτε το μενού με τις τρεις γραμμούλες στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σας. Τέλος, επιλέξτε <<Nametag / Κωδικός QR>> και προσαρμόστε το όπως θέλετε.

Οθόνη δημιουργίας κωδικού QR για προφίλ στο instagram

Πώς να αυξήσω τους followers στο instagram

Τρεις άνθρωποι στις συσκευές τους κάνουν like, συμβολισμός για την αύξηση followers στο instagram.

Για να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας, θα πρέπει να εφαρμόσετε τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης instagram που αναφέραμε στο άρθρο.

Υπάρχουν ωστόσο κι άλλες μέθοδοι που μπορούν να σας βοηθήσουν.

Κάντε δημοσιεύσεις την κατάλληλη ώρα

Πρέπει να δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας την κατάλληλη ώρα. Ποια είναι αυτή; Εκείνη που το ιδανικό κοινό σας είναι online. Οι κατάλληλες ώρες διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Για να τις ανακαλύψετε, σκεφτείτε ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κοινού σας (ηλικία, φύλο, επάγγελμα κλπ). Έτσι, θα μπορέσετε να καταλάβετε καλύτερα ποιες ώρες έχουν ελεύθερο χρόνο και ποιες όχι.

Δεν είναι όμως αυτός ο μοναδικό τρόπος:

Μπορείτε να δείτε στοιχεία για το κοινό σας αλλά και τις ώρες είναι ενεργό, από τα στατιστικά του instagram. Πηγαίνετε στο προφίλ σας και πατήστε το κουμπί “Πίνακας Πληροφοριών Επαγγελματικού Λογαριασμού”. Στη συνέχεια επιλέξτε την καρτέλα “Συνολικοί Ακόλουθοι”. Εκεί μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά του κοινού σας, όπως επίσης και το ποιες ώρες και μέρες είναι περισσότερο ενεργό. Πειραματιστείτε με διαφορετικές ώρες και δείτε πότε οι δημοσιεύσεις σας παίρνουν μεγαλύτερο engagement (likes, σχόλια κλπ).

Στατιστικά κοινού σε instagram για επιχειρήσεις

Extra Tip!: Μην ξεχνάτε ποτέ τα κατάλληλα hashtags σε κάθε δημοσίευση. Η σωστή ώρα μαζί με τα ιδανικά hashtags, είναι απ΄ τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε νέους followers.

Συνεργαστείτε με influencers

Σκεφτείτε πόσα διαφορετικά brands υπάρχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σκεφτείτε επίσης πόσο πιο εύκολα θα σας τραβούσε την προσοχή ένα brand, αν κάποιος που εμπιστευόσασταν το χρησιμοποιούσε. Αυτή ακριβώς είναι και η δύναμη που κρύβει η συνεργασία με τους influencers. Προσοχή όμως, αν επιλέξετε να συνεργαστείτε με κάποιον influencer, σιγουρευτείτε ότι πρόκειται για influencer που ταιριάζει στο αντικείμενό σας.

Συμμετέχετε στην κοινότητα

Οι δημοσιεύσεις που σχετίζονται με το αντικείμενό σας, είναι το κατάλληλο μέρος για να δείξετε την παρουσία σας. Μη διστάσετε να σχολιάσετε και να κάνετε like σε συζητήσεις σχετικές με τον κλάδο σας. Μπορείτε ακόμη να μοιραστείτε περιεχόμενο από άλλους χρήστες εφόσον το βρείτε ενδιαφέρον. Η ενεργή συμμετοχή στην κοινότητα, μπορεί να ενισχύσει πολύ την online παρουσία σας, οπότε μη διστάσετε να αφήσετε τα comments και τα like σας.

Αξιοποιήστε το geotagging

Όπως μπορείτε να βάλετε hashtags για συγκεκριμένα θέματα, έτσι μπορείτε να κάνετε tag και την τοποθεσία σας. Το geotagging διευκολύνει τους χρήστες στο να σας ανακαλύψουν, καθώς κάθε φορά που κάποιος θα ψάχνει τη συγκεκριμένη τοποθεσία, θα συναντάει και το περιεχόμενό σας.

Ειδικά αν έχετε φυσικό κατάστημα, τότε το geotagging είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο στην κατοχή σας.

Δημοσίευση στο instagram με tag τοποθεσίας

Τρέξτε διαγωνισμούς και giveaways

Οι διαγωνισμοί μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους followers. Για το λόγο αυτό, σχεδόν κάθε επαγγελματικό προφίλ στο instagram τους αξιοποιεί. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι των διαγωνισμών όμως είναι:

Η ευελιξία!

Μπορείτε δηλαδή εσείς να ορίσετε τον τρόπο συμμετοχής και το προϊόν που θα δωρίσετε. Οι τρόποι συμμετοχής άλλωστε, είναι κι αυτοί που κάνουν γνωστό το brand σας σε περισσότερο κόσμο.

Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε απ’ τους χρήστες να σας κάνουν tag, να σχολιάσουν, να ανεβάσουν εκείνοι περιεχόμενο, να κάνουν tag φίλους τους κλπ.

Διαγωνισμός προϊόντος από business profile στο instagram.

Συνεργαστείτε με άλλους επαγγελματίες του κλάδου σας

Οι άνθρωποι που ακολουθούν επαγγελματίες του κλάδου σας, είναι πολύ πιθανό να βρουν τη σελίδα σας ενδιαφέρουσα. Το ίδιο ισχύει και για τους δικούς σας followers προς τα άλλα brands.

Γιατί λοιπόν να μη συμμαχήσει η επιχείρησή σας με κάποια άλλη; Ας δούμε πώς μπορεί να γίνει αυτό.

Μπορείτε να κάνετε ένα Instagram Live μαζί, ή να τρέξετε έναν διαγωνισμό. Μπορείτε επίσης να κάνετε share ο ένας το περιεχόμενο του άλλου.

Την επόμενη φορά που θα αναρωτηθείτε Πώς να αυξήσω τους followers στο instagram;, μη διστάσετε να ψάξετε για τις κατάλληλες συνεργασίες.

Πωλήσεις μέσω instagram

Ανοδικό Γράφημα με άνθρωπο και πύραυλο, συμβολισμός για τις πωλήσεις

Ένα επαγγελματικό προφίλ στο instagram, έχει τη δυνατότητα να “μεταμορφωθεί” σε e shop. Η διαδικασία είναι απλή.

  1. Μετατρέψτε το προσωπικό σας προφίλ σε instagram business account
  2. Συνδέστε το business instagram σας με το facebook
  3. Συνδέστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στη σελίδα σας στο facebook
  4. Δημιουργήστε ένα “shop” συγχρονίζοντας τα προϊόντα σας απ’ το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
  5. Συνδέστε το ηλεκτρονικό κατάστημα σας με το επαγγελματικό σας instagram
  6. Περιμένετε το instagram να αποδεχτεί το αίτημά σας
  7. Επιλέξτε το facebook shop σας απ΄τον business instagram λογαριασμό σας

Αυτό είναι, το instagram shop σας είναι έτοιμο, μπορείτε να ξεκινήσετε τα πουλάτε. Γνωρίζετε όμως τις μεθόδους για καλύτερες πωλήσεις μέσω instagram;

Σ’ αυτό το σημείο, θα δούμε κάποιες πρακτικές για να πουλάτε αποτελεσματικότερα τα προϊόντα σας.

Χρησιμοποιήστε product tags

Τα product tags, δείχνουν στον χρήστη που πατάει στη φωτογραφία, τα ονόματα και τις τιμές των προϊόντων που απεικονίζονται σε αυτή.

Οι φωτογραφίες μεταμορφώνονται έτσι σε “βιτρίνες”, βελτιώνοντας την εμπειρία των χρηστών.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να πατήσουν πάνω στα προϊόντα σας για περισσότερες πληροφορίες και να μεταβούν στη σελίδα σας για να αγοράσουν.

ΣΗΕΙΩΣΗ:  Από το 2023 και μετά, το instagram shop όπως το ξέραμε, έκλεισε. Υπάρχει το Product Tagging που συγχρονίζει κανονικά με το eshop σας και το xml αρχείο σας, αλλά πλέον εμφανίζεται αυτόματα ή και manual στις διαφημίσεις που κάνουμε.

Tag προϊόντων για διαφήμιση

Μην ξεχνάτε να δημοσιεύετε όταν έχετε προσφορές

Όπως είχαμε αναφέρει, δεν πρέπει να κάνετε συνεχώς δημοσιεύσεις με σκοπό την πώληση, είναι όμως και αυτές μέρος του “παιχνιδιού”. Μην ξεχνάτε να δημοσιεύετε τα προϊόντα που έχετε σε προσφορά ή τις εκπτώσεις σας. Τονίστε επίσης για πόσες μέρες θα ισχύει η προσφορά. Το κοινό σας είναι σημαντικό να γνωρίζει τις ευκαιρίες αγορών που έχει και τέτοιου είδους δημοσιεύσεις μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις σας μέσω instagram.

Δώστε προσοχή στις φωτογραφίες και στα κείμενα

Δώστε μεγάλη προσοχή στις φωτογραφίες προϊόντων που ανεβάζετε και στο κείμενο που τις συνοδεύει, δηλαδή στο caption.

Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι σωστά τραβηγμένες και να έχουν καλή ανάλυση. Κάποια πράγματα που πρέπει επίσης να προσέξετε είναι:

  • Ο φωτισμός: Προσπαθήστε να εντοπίσετε το καλύτερο σημείο και την ιδανική ώρα, ώστε να έχετε τον επιθυμητό φυσικό φωτισμό που θα αναδείξει τα προϊόντα σας.
  • Το φόντο: Το φόντο είναι πολύ σημαντικό καθώς μπορεί να εκτοξεύσει ή να ρίξει μια φωτογραφία. Πειραματιστείτε με διάφορα backgrounds για να βρείτε αυτά που κολακεύουν καλύτερα τα προϊόντα σας.
  • Το στυλ: Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει συνέπεια στην αισθητική του προφίλ σας. Οι φωτογραφίες πρέπει να ταιριάζουν με το στυλ του brand σας.

Ιδιαίτερα σημαντικά είναι και τα κείμενα (captions) που θα γράψετε. Αποφύγετε γενικότητες και πείτε τι καθιστά το κάθε προϊόν μοναδικό. Τονίστε τα οφέλη που θα έχει ο χρήστης απ’ το κάθε προϊόν και τα ειδικά χαρακτηριστικά του.

Μη φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί στα κείμενά σας και να χρησιμοποιήσετε όρους που είναι δημοφιλείς στο κοινό σας.

Προϊόν από business instagram προφίλ με περιγραφή και tags.

Αξιοποιήστε τα hashtags και τα stories

Δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τονίζουμε πόσο σημαντικά είναι τα hashtags και τα stories για το επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram.

Χρησιμοποιήστε stories για να προωθήσετε προϊόντα ή για να προετοιμάσετε το κοινό σας για την άφιξη κάποιου νέου.

Μπορείτε ακόμη, να κάνετε κάποιο poll στο story σας για να ζητήσετε τη γνώμη του κοινού σας. Τέτοιου είδους περιεχόμενο, αυξάνει την αξιοπιστία και δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης.

Βρείτε επίσης τα κατάλληλα hashtags για τα προϊόντα σας και δημοσιεύστε περιεχόμενο την κατάλληλη ώρα.

Μην ξεχνάτε τις διαφημίσεις και τους influencers

Έχουμε ήδη αναφέρει στο άρθρο για τις διαφημίσεις μέσω instagram και τους influencers. Και τα δύο είναι δοκιμασμένες μέθοδοι προώθησης προϊόντων, οπότε μη διστάσετε να τα εντάξετε στη στρατηγική πωλήσεών σας.

Επαγγελματικό προφίλ στο instagram – Τελικές σκέψεις

Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική. Αυτό είναι και το στοιχείο που πρέπει να τονίσετε στο προφίλ σας. Δείξτε στο κοινό σας τι σας καθιστά μοναδικούς και τι σας ξεχωρίζει απ’ τους υπόλοιπους.

Κρατήστε φρέσκια τη σελίδα σας προσφέροντας νέο περιεχόμενο στο κοινό σας (posts, stories, videos κλπ). Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες μέσω μηνυμάτων, like και σχολίων και μέσω των stories σας (polls, ερωτήσεις).

Μη βασίζεστε μονάχα σε περιεχόμενο για πωλήσεις και να θυμάστε ότι κερδίζετε την εμπιστοσύνη των χρηστών, όταν τους παρέχετε πληροφορίες και τους δημιουργείτε όμορφα συναισθήματα.

Μην ξεχνάτε επίσης να χρησιμοποιείτε τα instagram insights (στατιστικά) για να ξέρετε ποια είδη περιεχομένου προτιμάει το κοινό σας.

Ένας ειδικός στη διαχείριση social media, μπορεί να σας βοηθήσει να απογειώσετε το επαγγελματικό σας προφίλ στο instagram και να αυξήσετε το πελατολόγιό σας ευκολότερα.

Πηγές:

https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-create-facebook-business-page-ht

https://buffer.com/library/how-to-create-manage-facebook-business-page/

https://blog.hootsuite.com/steps-to-create-a-facebook-business-page/

https://blog.hootsuite.com/facebook-marketing-tips/

https://www.oberlo.com/blog/facebook-followers

https://sproutsocial.com/insights/facebook-best-practices/

https://sproutsocial.com/insights/facebook-business-page-guide/

https://blogs.constantcontact.com/promote-new-facebook-page/

Qbrains | Complete Digital Marketing Agency

Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social Media
Qbrains Complete Digital Marketing Agency
5.0
Google Rating
5.0
js_loader

Ζητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας

Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.

Εγγραφή στο Newsletter μας

Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα τα Άρθρα

Αφήστε ένα μήνυμα