Cross-Posting και Βέλτιστες Πρακτικές στα Social Media
- 19/06/2018
- Iraklis Aslanidis
- Social Media, Tips & Tricks
To Cross–Posting του περιεχομένου σας, στα Social Media, σας δίνει ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου, αφού δημοσιεύετε το content (περιεχόμενό) σας σε όλα τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ταυτόχρονα!
Σίγουρα αυτό ακούγεται λογικό και εύκολο! Αποδεικνύεται όμως ότι συχνά γίνεται με πολύ λάθος τρόπο, που καθιστά τους λογαριασμούς σας ακατάστατους, με λάθος περιεχόμενο, σε λάθος κανάλια, με αποτέλεσμα αντί να αρέσει στον κόσμο να τον “διώχνει” μακριά σας.
Μάθετε από αυτό το άρθρο τους τρόπους, με τους οποίους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Cross-Posting στα Social Media, αποτελεσματικά, ώστε να έχετε περισσότερες ευκαιρίες να μεγαλώσετε το κοινό σας, ενώ ταυτόχρονα να εξοικονομείτε χρόνο κατά τη διαδικασία
Πότε είναι χρήσιμο το Cross-Posting στα Social Media
Το Cross-Posting στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να είναι μια εξαιρετική λύση για αυτούς που:
- Έχουν χαμηλό budget και δεν μπορούν να επενδύσουν σε πιο ισχυρές στρατηγικές ή μια σε μια ομάδα επαγγελματιών
- Για ανθρώπους που χειρίζονται τα social media μόνοι τους, αλλά ο χρόνος τους είναι περιορισμένος
- Για αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα ή τους πόρους να δημιουργούν καθημερινό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια του μήνα
- Αυτούς που χρησιμοποιούν τα social media αποκλειστικά για να διατηρούν την εικόνα τους και να κρατάνε μια απλή παρουσία στα Social.
Cross–posting σημαίνει, ότι μοιράζεστε ταυτόχρονα, σε πολλά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, το περιεχόμενό σας με μία κίνηση.
Σίγουρα το cross-posting σας εξοικονομεί χρόνο, αλλά πρέπει να το χρησιμοποιείτε με συγκεκριμένους τρόπους, ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα και να μπορέσετε να επωφεληθείτε απ’ αυτό στον μέγιστο βαθμό.
Ένα κοινό λάθος είναι να μην έχετε συνδέσει σωστά τα profiles σας στα social media. Μια καλή κίνηση οργάνωσης είναι να χρησιμοποιείται ένα εργαλείο scheduling που θα σας βοηθήσει να οργανώσετε το cross-posting αλλά και τα profiles της επιχείρησής σας, σωστά (google for social media scheduling tool).
Μόλις εξοικειωθείτε με το εργαλείο που διαλέξατε και ενώσετε όλους τους λογαριασμούς που θέλετε, θα μπορέσετε να αρχίσετε το cross-posting και να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησής σας.
Ας δούμε μερικές από τις πρακτικές που πρέπει να τηρούμε.
- Τα διαφορετικά στοιχεία κάθε μέσου
Άλλο το Facebook, άλλο το Instagram, άλλο το twitter και τελείως διαφορετικό το Snapchat. Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία του cross-posting, πρέπει πρώτα να μάθετε πώς λειτουργεί το κάθε κανάλι επικοινωνίας σας (κοινωνικό δίκτυο), τις μοναδικές δυνατότητες και λειτουργίες του καθενός, ενώ το πιο σημαντικό είναι να κατανοήσετε την διαφορετικότητα, του κοινού, στο εκάστοτε δίκτυο.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε όλα τα εργαλεία του εκάστοτε δικτύου που έχετε στη διάθεσή σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κάθε δημοσίευση σας.
- Ανήκει αυτό τοpost σε αυτό το κανάλι;
Όπως είπαμε πριν, δεν είναι όλα τα social media κανάλια το ίδιο, διότι δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό και σίγουρα δεν απευθύνονται στο κοινό με τον ίδιο τρόπο. Έτσι λοιπόν δεν ταιριάζουν και όλες οι δημοσιεύσεις σας σε όλες τις πλατφόρμες το ίδιο. Δεν αρκεί δηλαδή ένα copy paste, κάτι που σίγουρα δεν είναι κακό αλλά για να μπορέσετε να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα στα κοινωνικά σας δίκτυα, πρέπει να ανατρέξετε στην στρατηγική σας και να την προσαρμόσετε στο ύφος αλλά και στο κοινό του εκάστοτε δικτύου.
- Το βέλτιστο post για το κάθε κανάλι επικοινωνίας μας
Αφού μάθετε πως δουλεύουν και πως λειτουργούν τα εκάστοτε δίκτυα που κάνετε δημοσιεύσεις, το επόμενο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο που κάνετε cross-posting για το κάθε δίκτυο. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπαίνει το βήμα 2 παραπάνω. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να έχετε τον ίδιο όγκο πληροφορίας στο Facebook όπως στο Twitter, δεν μπορείτε να διαλέξετε thumbnail για το βίντεο σας στο Google+ ενώ μπορείτε για το Facebook. Δεν μπορείτε επίσης να έχετε βίντεο μεγαλύτερο των 60” στο Instagram ενώ στο Facebook μπορείτε.
Μόλις λοιπόν εξοικειωθείτε με το πως λειτουργεί το κάθε social media κανάλι σας, θα μπορέσετε να κάνετε καλύτερες δημοσιεύσεις και πιο σχετικές με το κοινό σας. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσετε και την εικόνα της επιχείρησής σας ενώ ταυτόχρονα θα δημιουργήσετε και μια αίσθηση εμπιστοσύνης.
- Η καλύτερη ώρα για να κάνω Δημοσίευση
Επειδή το κάθε social media κανάλι είναι διαφορετικό, έχει διαφορετικό κοινό, έτσι και οι ώρες που οι περισσότεροι είμαστε online στο εκάστοτε μέσο, είναι διαφορετικές. Μέσα από εργαλεία, που μας προσφέρει δωρεάν το κάθε κοινωνικό δίκτυο, μπορούμε να δούμε τα στατιστικά για την εκάστοτε ημέρα και ώρα που είναι καλύτερα να κάνουμε τις δημοσιεύσεις μας, μεγιστοποιώντας έτσι τις ευκαιρίες επιτυχίας του post μας.
Φυσικά, τα οργανικά αποτελέσματα του εκάστοτε δικτύου είναι μια εντελώς άλλη συζήτηση που θα την κάνουμε σε επόμενο άρθρο. Μέχρι τότε ελπίζω αυτά τα βήματα να σας βοηθήσουν στο «adventure game» που λέγεται Social Media και να αποφύγετε κάποιες παγίδες αυτοματοποίησης δημοσιεύσεων από Instagram σε Facebook, κ.α.
Σημείωση: Οι παραπάνω πρακτικές δεν αφορούν μόνο το cross–posting, αλλά και τον γενικό τρόπο συμπεριφοράς μας ως επιχείριση στα διάφορα κανάλια – social media, που χρησιμοποιούμε.
Να θυμάστε πάντα, αυτό που λέμε σε όλους τους πελάτες μας:
Προσπαθήστε να να είστε καλοί σε ένα κανάλι και μετά σταδιακά να μεταβείτε και στα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας σας, βήμα βήμα.
Qbrains | Complete Digital Marketing Agency
Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social MediaΖητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας
Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.
Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.