Αύξηση Conversion Rate - Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπής
Η αύξηση του Conversion Rate (CRO) προσφέρει αύξηση αποδοτικότητας της ιστοσελίδα σας μέσω της βελτίωσης της αναλογίας των επισκεπτών που τους μετατραπεί σε πραγματικούς πελάτες. Η Βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής με λίγα λόγια βοηθάει στην αύξηση των πωλήσεών σας, το click-through rate και άλλους στόχους χωρίς να χρειάζεται να αυξήσετε το μηνιαίο ποσό διαφημιστικής δαπάνης ή την επισκεψιμότητα τις ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Η βελτιστοποίηση του conversion rate σας, επηρεάζει θετικά και θεαματικά τα ποσοστά μετατροπών του ROI σας από κάθε καμπάνια που τρέχετε. Με αποτέλεσμα καλύτερο conversion rate, καλύτερο ROI (Επιστροφή της Επένδυσής σας).
H αύξηση του ποσοστού μετατροπής, βελτιώνει σημαντικά σχεδόν κάθε πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ από την αύξηση της "αξίας" της ιστοσελίδας σας σε κάθε επισκέπτη. Η συνεχής αλλαγή οφείλεται σε μόνιμες βελτιώσεις του CRO (μετατροπών) σας και διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα μετά τη επιτυχημένη δοκιμή που θα κάνουμε. Με αυτό τον τρόπο, ακόμα κι αν αποφασίσετε να δημιουργήσετε μια καινούργια ιστοσελίδα ή ένα καινούργιο ηλεκτρονικό κατάστημα σε 4 χρόνια από σήμερα, τα στατιστικά και οι εμπειρία που κερδίσατε από όλα τα τεστ που θα κάνουμε, θα μπορέσετε να τα εφαρμόσετε κατευθείαν για υψηλές μετατροπές. Οι πληροφορίες που θα κερδίσετε θα είναι μία τράπεζα γνώσεων για τις βέλτιστες πρακτικές και τακτικές, για το επόμενο επιχειρηματικό σας τόλμημα.
Να ενημερώσουμε ότι κάποιες πρακτικές μπορεί να μην ισχύουν στα επόμενα χρόνια, αλλά ο γενικότερος κανόνας θα είναι ο ίδιος
CRO techniques
A/B Split Testing
Better website ROI
Πιστεύουμε ότι η αποτελεσματική επικοινωνία κατά την έναρξη της συνεργασίας μας, μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα "μονοπάτι" που θα μας παρέχει μετρήσιμους και συγκεκριμένους στόχους για τα έσοδα, την αφοσίωση των πελατών και τη συνολική αύξηση του conversion rate και των εσόδων σας.
Αύξηση του conversion rate σημαίνει μείωση του κόστους πρόσκτησης πελάτη. Για παράδειγμα αν τρέχετε μία καμπάνια Google AdWords ή άλλη καμπάνια PPC και ο κάθε επισκέπτης σας κοστίζει 0,50 €, και έχετε conversion rate 1%, τότε το κόστος απόκτησης του πελάτη σας είναι 50€ (0,50 / 1%). Αν καταφέρνατε να διπλασιάσετε το ποσοστό μετατροπής σας στο 2%, θα σήμαινε αυτόματα μείωση του κόστους απόκτησης του πελάτη κατά 50% ενώ θα σας έμεναν αρκετά χρήματα για άλλες κινήσεις όσον αφορά τις δυνατότητες προβολής σας σε άλλα μέσα.
Η βελτιστοποίηση επιτυγχάνεται από την ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών στη σελίδα και τη διενέργεια πειραμάτων (A/B Testing ή Multivariate Testing) μέχρι να πετύχουμε το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Έτσι σας βοηθάμε αποτελεσματικά να μετατρέψετε τους απλούς επισκέπτες τις ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε πελάτες, ενώ ταυτόχρονα σας μειώνουμε τα κόστη απόκτησης πελατών και διαφημιστικών δαπανών.
Με εργαλεία όπως το WordStream και άλλα διεθνή αναγνωρισμένα εργαλεία, οι ειδικοί τις ομάδας μας είναι σε θέση να λάβουν γρήγορες αποτελεσματικές και σωστές αποφάσεις. Κάνουμε μόνοι μας τις αλλαγές στην ιστοσελίδα ή στους κωδικούς που χρειάζεται να αλλάξουμε ή σας ενημερώνουμε εσάς με πλήρη αναφορά.
Χρησιμοποιούμε τεχνικές όπως A/B Testing ή Multivariate Testing καθώς και άλλες όπως αλλαγές και προτάσεις αλλαγών στο Layout των σελίδων σας, στα χρώματα, στις φόρμες επικοινωνίας ή φόρμες lead generation, μέχρι να πετύχουμε τη καλύτερη δυνατή βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής.
Χρησιμοποιώντας ειδικά "τεστ" είμαστε σίγουροι ότι θα πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για την επιχείριση σας. Η Ομάδα μας καθημερινά θα διεξάγει τεστ και θα βελτιστοποιεί όλες τις παραμέτρους τις ιστοσελίδας σας, ελέγχοντας και ξανά-ελέγχοντας τι δουλεύει καλύτερα για εσάς με μόνο σκοπό την μετατροπή των επισκεπτών σας σε πελάτες.
Πείτε μας για το project σας
Είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να σας βοηθήσουμε ουσιαστικά, να φέρετε εις πέρας τους στόχους σας.
Για να μπορέσουμε να προετοιμαστούμε καλύτερα πριν την επικοινωνία μας, θα χρειαστούμε κάποια βασικά στοιχεία για σας.