Οι Μεγάλες Αλλαγές στο Google AdWords – Σεπτέμβριος 2016
- 26/08/2016
- Iraklis Aslanidis
- AdWords Tips
Ο Σεπτέμβριος του 2016 θα μας βρει με πολλές αλλαγές για το Google AdWords. Όσο εμείς ήμασταν διακοπές, η Google δούλευε πυρετωδώς για να μας παρουσιάσει αρκετά σημαντικές αλλαγές. Μία από τις μεγαλύτερες και αυτή που θα μιλήσουμε σε αυτό το άρθρο, είναι η αντικατάσταση τις μέτρησης «Converted Clicks” με αυτήν των «Conversions”, τα οποία θα εκτελούν πλήρη χρέη παρακολούθησης όλων των Conversions.
Μεταξύ άλλων, η Google ανέφερε σε επίσημη ανακοίνωση της ότι η υποστήριξη των Converted Clicks θα σταματήσει τον Σεπτέμβριο του 2016. Έτσι όσοι χρησιμοποιείται Target CPA ή Enhanced CPC μαζί με τα Converted Clicks θα πρέπει να κάνετε γρήγορα την μετάβαση σας σε Conversions έως και τις 21 Σεπτεμβρίου.
Γενικά η Google όπως πάντα μας καλύπτει στα περισσότερα, ενώ κοιτάει να κάνει λίγο ποιο εύκολη τη ζωή μας και την χρήση των εργαλείων της, για αυτό και κατά πάσα πιθανότητα όσοι ήδη χρησιμοποιούσατε τα παραπάνω, ήδη θα έχετε λάβει σχετικό email που θα περιλαμβάνει εργαλείο migration για να σας βοηθήσει στην εύκολη μετάβαση.
Σε περίπτωση που δεν το πήρατε, πηγαίνετε στο AdWords, επιλέξτε “Tools” και μετά “Conversions”, κάντε κλικ στο “Settings” αριστερά και επιλέξτε “Conversion Actions”. Μην ανησυχείτε καθόλου για το reporting σας, αφού πλέον αντί για την στήλη Conversion Clicks θα επιλέγετε τη στήλη Conversions.
ΠΡΟΣΟΧΗ, γιατί από Σεπτέμβριο όλα τα Cross–device conversions θα εντάσσονται αυτόματα στη στήλη των Conversions.
Το καλύτερο από την όλη κίνηση της Google που αντιλαμβάνομαι εγώ και όλοι εσείς φαντάζομαι, είναι το γεγονός ότι μέσα από τα Conversion Actions πλέον μπορούμε να λαμβάνουμε περισσότερη πληροφορία πιο οργανωμένη, ενώ μπορούμε να επιλέγουμε ακριβώς τι τύπο Conversion θέλουμε να μετρήσουμε. Ένα παράδειγμα είναι ότι μπορούμε να μετρήσουμε τα Conversions που προήλθαν από τη χρήση διάφορων συσκευών, επισκέψεις στο κατάστημα μας, ενώ μπορούμε να μετρήσουμε μόνο τις κλήσεις που έχουν γίνει από το Ad μας, εγγραφές στο κατάστημα και να μην επιλέξουμε να μετρήσουμε άλλες, όπως π.χ. Download κάποιου αρχείου.
Το δεύτερο καλό είναι ότι μπορούμε να μετράμε μία ενέργεια, μία φορά ή και περισσότερες, είναι στο δικό μας χέρι πλέον. Μπορούμε να το ρυθμίσουμε από το πεδίο “EDIT” της κάθε ενέργειας που προσπαθούμε να στήσουμε.
Μαζί με τα Converted Clicks θα σταματήσουμε να έχουμε πρόσβαση στα παλιά μας δεδομένα, έτσι θα συνιστούσα να πάρετε κάποιο backup πριν έρθει ο Σεπτέμβριος.
Qbrains | Complete Digital Marketing Agency
Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social MediaΖητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας
Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.
Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.