Οδηγός για Αρχάριους στο YouTube Marketing για Μικρές Επιχειρήσεις

No Comments

Ψάχνετε για εναλλακτικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο; Σταματήστε να ψάχνετε: Το YouTube είναι ένας από τους μεγαλύτερους, δημοφιλέστερους ιστότοπους στον κόσμο, γεγονός που το καθιστά ως ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο marketing.

Σε αυτόν τον οδηγό θα μάθετε:

  • Εάν το YouTube είναι η σωστή λύση για την επιχείρησή σας και τη στρατηγική προώθησης.
  • Πως να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο στο YouTube
  • Πως να ξεκινήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο στο YouTube
  • Πως να ξεκινήσετε τη στρατηγική σας με συμβουλές και ιδέες βίντεο
  • Πως να διαχειριστείτε το κανάλι σας στο ΥouTube

Είναι το YouΤube μάρκετινγκ η σωστή λύση για την επιχείρησή σας;

Όπως ανέφερα, το YouTube είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιστότοπους που υπάρχουν – για να είμαι πιο συγκεκριμένη, είναι σήμερα ο δεύτερος πιο δημοφιλής ιστότοπος στον κόσμο.  Και παρόλο που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν σκέφτονται το YouTube κυρίως ως μηχανή αναζήτησης, ακριβώς αυτό είναι που κάνουν οι περισσότεροι επισκέπτες στον ιστότοπο.

Το YouTube δεν είναι απλά ο δεύτερος πιο δημοφιλής ιστότοπος παγκοσμίως , είναι επίσης η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης – την οποία ξεπερνάει σε δημοτικότητα μόνο η Google.  Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα παρουσιάζει τεράστιο δυναμικό για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησής σας.

Το γεγονός ότι το YouTube είναι μία τόσο δημοφιλής πλατφόρμα σημαίνει επίσης ότι υπάρχει πολύς ανταγωνισμός. Σύμφωνα με το site Statista, από τον Ιούλιο 2015, 400 ώρες βίντεο μεταφορτώνονται στο You Tube κάθε λεπτό.  Επομένως, αν θέλετε να έχετε επιτυχία στο You Tube, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε το χρόνο και τους πόρους για τη δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Με άλλα λόγια, θα χρειαστείτε μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ στο You Tube. Ένας άλλος μεγάλος λόγος για τον οποίο το You Tube είναι μια τόσο ελκυστική επιλογή για σκοπούς μάρκετινγκ είναι ότι όλα αφορούν το βίντεο – και το βίντεο μάρκετινγκ είναι πολύ δημοφιλές αυτή τη στιγμή.

YouTube Marketing - Live Streaming Videos

Το βίντεο έχει αποδείξει ότι είναι μία από τις καλύτερες μορφές περιεχομένου όσον αφορά την επισκεψιμότητα και την αφοσίωση, και δεν σημαίνει ότι μόνο και μόνο επειδή δημιουργείτε ένα βίντεο για το You Tube ότι δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για άλλο λόγο. Αυτά τα βίντεο θα ήταν ωραία για τα άλλα κοινωνικά σας προφίλ, τις μάρκετινγκ καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την ιστοσελίδα σας και τις σελίδες προορισμού (landing pages) καθώς και οποιεσδήποτε άλλες πλατφόρμες ή κανάλια που ενδεχομένως χρησιμοποιείτε.

Όσον αφορά την παραγωγή των βίντεο, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζεστε η δημιουργία μάρκετινγκ βίντεο. Δεν χρειάζεστε ένα τεράστιο προϋπολογισμό και δεν χρειάζεται καν να επενδύσετε μεγάλα ποσά στον εξοπλισμό.

Έτσι, εν κατακλείδι: είναι το You Tube η σωστή λύση για την επιχείρησή σας; Ναι, στις περισσότερες περιπτώσεις.  Εάν πουλάτε προϊόντα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να τα προβάλλετε και να τα προωθήσετε καθώς και όλες τις χρήσεις τους. Εάν είστε μία εταιρεία B2B, είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για την επέκταση της προσέγγισής σας και την απόκτηση περισσότερων πελατών.

Ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ στο YouTube

Το μάρκετινγκ στο YouTube μοιάζει με το μάρκετινγκ σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες: το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε τη στρατηγική σας.  Για να δημιουργήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ στο YouTube, θα πρέπει να ξεκινήσετε καθορίζοντας τους στόχους σας.

Ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ στο YouTube

Καταγράψτε τους συγκεκριμένους στόχους που θέλετε να πετύχετε, όπως:

  • Κλικ / Κίνηση
  • Διάδραση
  • Reach (σε πόσους ανθρώπους έφτασε η διαφήμισή σας)/αριθμό συνδρομητών

Χρησιμοποιήστε το μοντέλο SMART για να σας βοηθήσει να ομαδοποιήσετε κατάλληλους στόχους: συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και σε χρονικά όρια. Αυτό θα σας βοηθήσει να σιγουρέψετε ότι οι στόχοι είναι συγκεκριμένοι, έχουνε προθεσμία και είναι εφικτοί.

Φυσικά, πρέπει να είστε σε θέση να μετρήσετε με ακρίβεια την πρόοδό σας.  Σε αυτό το σημείο της στρατηγικής σας, καθορίστε ποια είναι τα KPI σας (key performance indicators) για να σας βοηθήσουν να μετρήσετε τα αποτελέσματά σας.

Ακολουθήστε πιστά το χρονοδιάγραμμά σας

Η συνέπεια είναι πολύ σημαντική στο YouTube, εάν θέλετε να συνεχίσετε να καλλιεργείτε το κανάλι σας.  Όπως συμβαίνει και με το blogging, όσο περισσότερο περιεχόμενο βάζετε, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα έχετε να φτάσετε σε ένα μεγαλύτερο κοινό.

Οι πιο επιτυχημένοι YouTubers έχουν ένα πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα δημοσιεύσεων.  Αυτοί οι YouTubers προωθούν επίσης νέα βίντεο στο κοινό τους και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, έτσι ώστε ακόμα και εκείνοι που δεν έχουν εγγραφεί στο κανάλι τους να μπορούν ακόμα να γνωρίζουν πότε βγαίνει ένα νέο βίντεο.

Ενώ καταστρώνετε μια στρατηγική μάρκετινγκ στο YouTube για την επιχείρησή σας, εξετάστε πόσο συχνά μπορείτε να δεσμευτείτε ρεαλιστικά για την ανάρτηση νέου περιεχομένου και να βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να το τηρήσετε. Μόλις προσδιορίσετε πόσο συχνά μπορείτε να δημοσιεύσετε, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε πότε θα κυκλοφορήσετε τα βίντεό σας.  Σύμφωνα με το Oberlo, οι περισσότεροι θεατές παρακολουθούν βίντεο YouTube τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα.  Ο καλύτερος χρόνος για να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας είναι νωρίς το απόγευμα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ή νωρίς το πρωί του Σαββάτου και της Κυριακής, έτσι ώστε τα βίντεό σας να αναπροσαρμόζονται από τη στιγμή που οι δυνητικοί θεατές κάνουν αναζήτηση.

Επιπλέον, σε αυτό το στάδιο, σημειώστε όλες τις διακοπές και τα γεγονότα που είναι κοντά και είναι σχετικά με το ακροατήριο, ώστε να γνωρίζετε εκ των προτέρων για τυχόν ευκαιρίες δημιουργίας ειδικού περιεχομένου.

Διάφοροι τύποι βίντεο για σκοπούς μάρκετινγκ

Τώρα που έχετε θέσει τους στόχους σας και πότε θέλετε να δημοσιεύσετε, η ερώτηση είναι τι τύπους βίντεο μπορείτε να δημιουργήσετε;

Είναι σημαντικό να έχετε ποικιλία για να διασκεδάζετε το κοινό σας και να επανέρχονται για περισσότερα. Επιπλέον, αξίζει να πειραματιστείτε νωρίς με διαφορετικούς τύπους βίντεο, ώστε να μπορείτε να καταλάβετε ποιοι τύποι βίντεο λειτουργούν καλύτερα για εσάς και ποιοι όχι.

Ακολουθούν μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:

  • Listicles: Τα Listicles είναι μια πολύ δημοφιλής μορφή περιεχομένου, τόσο ως blogposts όσο και ως media (videos, images, infographics, etc.). Μπορείτε να δημιουργήσετε listicles που θα αναδεικνύουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας – όπως “οι 10 πιο καινοτόμοι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (το προϊόν σας)” – ή μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί, ενημερωτικοί ή διασκεδαστικοί. Απλά θυμηθείτε, οι λίστες πρέπει πάντα να είναι σχετικές με τα ενδιαφέροντα του κοινού και είδος της επιχείρησής σας.
  • Ενημερωτικά Βίντεο: Τα ενημερωτικά βίντεο έχουν πολύ καλή ανταπόκριση επειδή είναι πολύ χρήσιμα στον θεατή. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε λογισμικό social media, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε διαδικτυακά βίντεο που θα δείχνουν στους θεατές σας πως να ξεκινήσετε με το μάρκετινγκ στο Twitter ή πως να αυξήσετε τους followers στο Facebook. Μπορείτε να αναζητήσετε τις πιο αποτελεσματικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο για υλικό ή μπορείτε να αναπτύξετε ένα σχέδιο για μια σειρά βίντεο με το ίδιο θέμα.
  • Βίντεο – πίσω από τα σκηνικά: Το YouTube είναι ένα κοινωνικό δίκτυο – το keyword εδώ είναι “κοινωνικό”.  Ένας τρόπος για να εξανθρωπίσετε το brand σας και να δείξετε ότι είστε κάτι περισσότερο από απλά ένα ακόμα προϊόν ή υπηρεσία είναι να δείξετε σκηνές που τραβήχτηκαν κατά τη δημιουργία του βίντεο. Π.χ με μέλη της ομάδας σας.
  • Βίντεο Προϊόντων: Τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προβάλλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτά τα βίντεο θα μπορούσαν να ξεναγούν τους θεατές πως να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες λειτουργίες , να επισημάνουν νέες ενημερώσεις προϊόντων ή να ανακοινώσουν νέες προσφορές για την επιχείρησή σας. Η EpsilonNet δημοσιεύει συχνά βίντεο που μιλάνε για τα προϊόντα τους:
  • Case Studies (Μελέτες περιπτώσεων): Ένας άλλος τρόπος που μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας είναι να δημιουργήσετε βίντεο με casestudies πελατών σας. Αυτές οι μελέτες δεν χρειάζεται να ασχολούνται αποκλειστικά με το προϊόν σας :  μπορούν να επικεντρωθούν σε ιστορίες προέλευσης πελατών, πρόσφατα επιτεύγματα ή σχέδια για το μέλλον. Η SproutSocial π.χ. δημοσιεύει βίντεο της δουλειάς τους με διαφορετικές μάρκες.Youtube Marketing SproutSocial Brands

Διαχείριση του YouTube καναλιού σας

Τώρα που έχετε μια στρατηγική μάρκετινγκ και μερικές ιδέες για βίντεο για να ξεκινήσετε, πρέπει να εστιάσετε τη διαχείριση του καναλιού σας. Η διάδραση είναι ένα μεγάλο μέρος του YouTube, γι΄αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο όχι μόνο για να απαντήσετε σε τυχόν σχόλια που έχετε, αλλά και να προκαλέσετε διάδραση  (engagement) και με άλλους τρόπους.

Ένας καλός τρόπος για να διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας είναι να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να αυτοματοποιήσετε την διαδικασία. Το Agorapulse για παράδειγμα σας επιτρέπει να μετριάζετε τα σχόλιά σας, να ελέγχετε και να απαντάτε στα σχόλια και τα κοινωνικά εισερχόμενα του πίνακα ελέγχου (τα οποία μπορείτε να κάνετε ως ομάδα + μπορείτε να αναθέσετε εργασίες), καθώς και να παρακολουθείτε το YouTube για αναφορές του σήματός σας σε βίντεο και σχόλια.  Άλλες χρήσιμες λειτουργίες διαχείρισης περιλαμβάνουν τις αποθηκευμένες απαντήσεις (για να απαντήσετε στα σχόλια με μερικά κλικ) και ένα εργαλείο κοινωνικού CRM για να παρακολουθείτε τους συνδρομητές και τις συνδέσεις σας.

Διαχείριση του YouTube καναλιού σας - AgoraPulse

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το YouTube για να ενισχύσετε τη διαδραστικότητά σας και τις προβολές σας:

  • Ελέγξτε τα σχόλιά σας κάθε μέρα ώστε να ενισχύσετε τη διαδραστικότητά σας και τις προβολές σας.
  • Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση για να βρείτε άλλες αναφορές για το brand σας και να προσδιορίσετε τις ευκαιρίες για engagement (διάδραση).
  • Κάντε ερωτήσεις στους θεατές σας στα βίντεό σας, καθώς και στις περιγραφές των βίντεο ώστε να ενθαρρύνετε τους θεατές να αφήνουν σχόλια.
  • Χρησιμοποιήστε το “Community” (κοινότητα, στην κεντρική σελίδα του καναλιού σας) για να δημοσιεύσετε εικόνες, GIF και προεπισκοπήσεις βίντεο, καθώς και για να κάνετε δημοσκόπηση στους συνδρομητές σας.

YouTube Video SEO: Τι πρέπει να ξέρετε.

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, το YouTube είναι μία από τις κορυφαίες μηχανές αναζήτησης στον κόσμο, γεγονός που αποτελεί έναν από τους λόγους για τους οποίους είναι ένα τόσο ελκυστικό διαφημιστικό εργαλείο διαφήμισης για επιχειρήσεις. Φανταστείτε την πιθανή προσέγγιση σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων χρηστών κάθε μήνα!

Αυτό απλά σημαίνει, ότι εάν αφιερώσετε χρόνο να βελτιστοποιήσετε το βίντεό σας και παράγετε ποιοτικό περιεχόμενο βίντεο σε τακτική βάση, μπορείτε να αυξήσετε δραματικά τις πιθανότητες να προσεγγίσετε ένα ευρή και στοχοθετημένο κοινό.

Άρα, πως ακριβώς βελτιστοποιείτε τα βίντεό σας στο YouTube;

Υπάρχουν αρκετοί σημαντικοί παράγοντες που μετράνε ώστε να ανεβείτε κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έχετε τον πλήρη έλεγχο μερικών παραγόντων – όπως οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείτε  και πως τις χρησιμοποιείτε.  Όμως δεν έχετε τον έλεγχο παραγόντων όπως το πόσοι άνθρωποι κάνουν εγγραφή στο κανάλι σας, αφού έχουν παρακολουθήσει ένα από τα βίντεό σας.

YouTube Video SEO: Τι πρέπει να ξέρετε.

Ακολουθούν ορισμένοι από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης που πρέπει να ξέρετε:

  • Οι λέξεις κλειδιά του καναλιού σας: Χρησιμοποιήστε τα σωστά tags (ετικέτες) για να βεβαιωθείτε ότι το YouTube γνωρίζει το αντικείμενο του καναλιού σας.
  • Τίτλοι και περιγραφές του Βίντεο σας: Κάντε έρευνα για να μάθετε τι αναζητά το κοινό σας και χρησιμοποιήστε αυτές τις λέξεις – κλειδιά στους τίτλους των βίντεό σας και στις περιγραφές σας. (Tip: όσο πιο κοντά είναι η λέξη – κλειδί στην αρχή του τίτλου, τόσο το καλύτερο).
  • Βίντεο Tags: Συμπληρωματικά με τα keywords (λέξεις – κλειδιά), πρέπει να προσθέσετε tags (ετικέτες) στα βίντεο σας – ερευνητικά tags για να μάθετε ποια λέξη – κλειδί θα φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.
  • Βίντεο Transcript: Συμπεριλάβετε όλο το ηχητικό του βίντεο και γραμμένο, είναι ένας πολύ καλός τρόπος ανεύρεσης του βίντεο σας από τα bots αναζήτησης. Είναι επίσης καλό για τους θεατές: εάν έχουν μια άγνωστη λέξη και πρέπει να αναζητήσουν το νόημά της ή δεν μπορούν να αυξήσουν την ένταση του ήχου, μπορούν με αυτόν τον τρόπο να μην χάσουν το περιεχόμενο του βίντεο.
  • Χρόνος: Ο συνολικός χρόνος παρακολούθησης (πόσα λεπτά/ώρες/ κ.τ.λ. άτομα παρακολούθησαν το βίντεο σας) μετράει επίσης για την κατάταξή σας. Όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος παρακολούθησης, τόσο το καλύτερο!
  • Thumbnail (Εικόνα μικρογραφίας): Η μικρογραφία είναι ορατή κάθε φορά που το βίντεο σας αναζητήθηκε, οπότε θα πρέπει να είναι σχετικό και ελκυστικό.
  • Engagement (διάδραση): Το YouTube εξετάζει επίσης την διαδραστικότητα του καναλιού σας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των Like / dislikes που έχετε, καθώς και του αριθμού των σχολίων και των κοινοποιήσεων.
  • Αριθμός Συνδρομητών: Αυτό δεν σημαίνει μόνο τον αριθμό των συνδρομητών που έχετε. Όπως αναφέραμε πιο πάνω, έχει σημασία πόσοι άνθρωποι εγγράφονται μετά την προβολή ενός από τα βίντεο σας, έχει επίσης σημασία. Αυτοί οι συνδρομητές αποδεικνύουν ότι το βίντεο σας ήταν σχετικό και προσέφερε κάτι αξιόλογο στον θεατή.

Όσον αφορά τα χρήσιμα εργαλεία SEO, το TubeBuddy είναι μία από τις καλύτερες επιλογές, επειδή έχει πολλές δυνατότητες όπως :

  • Εργαλεία αναζήτησης keywords για να σας βοηθήσουν να βρείτε long tail keywords για στόχευση.
  • Tag explorer, για να ανακαλύψετε δημοφιλή tags (ετικέτες) για το κανάλι σας και τα βίντεό σας.
  • Παρακολούθηση της κατάταξής σας για την επιτυχία των βίντεό σας.
  • Δοκιμή Α/Β για βίντεο
  • Προβολή και αντιγραφή Βίντεο tags.

Αυτή η τελευταία λειτουργία σας επιτρέπει να ελέγχετε βίντεο και να δείτε ποια tags χρησιμοποιούν.  Αυτό είναι πολύ χρήσιμο καθώς μπορείτε να ελέγξετε πολύ δημοφιλή βίντεο που έχουν υψηλή κατάταξη (και είναι σχετικά με το δικό σας αντικείμενο) και να βρείτε ποια tags τους βοήθησαν να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο κατάταξης.

Όταν χρησιμοποιείτε το YouTube περιεχόμενό σας και στα άλλα κανάλια σας ή στην ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι το προβάλετε χαρακτηριστικά στην σελίδας σας για μια καλύτερη ευκαιρία κατάταξης. Οι ανιχνευτές αναζήτησης δεν θα ψάξουν για ένα βίντεο κρυμμένο χαμηλά σε μια σελίδα και η Google χαρακτηρίζει κατά κανόνα μόνο το πρώτο βίντεο.

Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου του βίντεο σας είναι σημαντική για την δημιουργία της στρατηγικής σας και μπορεί να σας βοηθήσει με το περιεχόμενο στο ξεκίνημά σας. Η έρευνα για λέξεις – κλειδιά είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για εύρεση ιδεών. Πριν δημιουργήσετε καινούρια video, αφιερώστε χρόνο στην έρευνα keywords και δημιουργήστε βίντεο βασισμένοι στις λέξεις – κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε.

Επόμενο βήμα: Επιτυχία στο YouTube Marketing

Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, το YouTube μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητά σας και να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ που σχεδιάσατε θα έχει επιτυχία ακολουθώντας αυτά τα βασικά βήματα :

  • Προγραμματίστε την παρουσία σας στο YouTube και τα βίντεό σας προκαταβολικά και σιγουρέψτε ότι έχετε τακτικά νέο περιεχόμενο να δημοσιεύετε.
  • Δημιουργήστε διαφορετικούς τύπους βίντεο για να προσελκύσετε ένα ευρύτερο κοινό.
  • Πάρτε χρόνο να ασχοληθείτε με τους συνδρομητές και τους θεατές σας, καθώς και να προκαλέσετε μεγαλύτερο engagement (διαδραστικότητα) σε κάθε σας βίντεο.
  • Βελτιστοποιήστε το κανάλι και τα βίντεό σας για την μηχανή αναζήτησης του YouTube ώστε να αυξήσετε την προβολή σας.

Θέλετε Βοήθεια; Αντιμετωπίζετε προβλήματα με το YouTube Marketing σας;

Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

 

Qbrains | Complete Digital Marketing Agency

Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social Media
Qbrains Complete Digital Marketing Agency
5.0
Google Rating
5.0
js_loader

Ζητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας

Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.

Εγγραφή στο Newsletter μας

Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα τα Άρθρα

Αφήστε ένα μήνυμα