H Google επεκτείνει τις διαφημίσεις αναζήτησης ξανά! – Τι πρέπει να γνωρίζετε
- 20/09/2018
- Iraklis Aslanidis
- AdWords Tips, PPC Basics
H Google επεκτείνει τις διαφημίσεις αναζήτησης ξανά!
Τι πρέπει να γνωρίζετε
Όταν η Google κυκλοφόρησε για πρώτη φορά διαφημίσεις εκτεταμένου κειμένου το 2016, οι διαφημιζόμενοι καταχάρηκαν. Μέσα σε μία νύχτα, οι διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 50% σε μέγεθος και οι δυνατότητες για νέα ad copy φαίνονταν ατελείωτες. Κατά μέσο όρο, οι διαφημιζόμενοι είδαν την αύξηση των κλικ (CTR) στις διαφημίσεις τους κατά 20% μετά από αυτή την αλλαγή.
Αλλά τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν αλλάξει πολλά. Οι συσκευές μας έχουν γίνει μεγαλύτερες. Αναζητούμε συχνότερα πιο συγκεκριμένες απαντήσεις και χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες. 140 χαρακτήρες δεν ήταν αρκετοί για το Twitter, και η Google συνειδητοποίησε το ίδιο πράγμα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σήμερα η Google βελτιώνει τις διαφημίσεις σας με εκτεταμένο κείμενο, καθιστώντας τις ακόμα μεγαλύτερες – προσθέτοντας ένα επιπλέον τίτλο και περιγραφή σε όλες τις διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο!
Από σήμερα, αυτή η νέα μορφή διαφήμισης είναι διαθέσιμη ΤΩΡΑ στον πίνακα ελέγχου του Google Ads σας.
Ας δούμε τι αλλάζει πραγματικά και τι πρέπει να κάνετε γι’ αυτό.
Ποιες είναι οι αλλαγές που συμβαίνουν στις διαφημίσεις σας;
Οι σημερινές βελτιώσεις στις διαφημίσεις σας με εκτεταμένο κείμενο θα σας δώσουν ακόμα περισσότερο χώρο και ευκαιρία να διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές σας στα SERP. Τώρα θα μπορείτε να έχετε τρεις τίτλους 30 χαρακτήρων (σε σύγκριση με μόλις δύο τίτλους που ήταν διαθέσιμοι προηγουμένως).
Επιπλέον, η Google προσθέτει μια δεύτερη γραμμή περιγραφής και επεκτείνει και τις δύο περιγραφές ώστε να περιέχει 90 χαρακτήρες (σε σύγκριση με μία μόνο περιγραφή 80 χαρακτήρων). Αυτές οι βελτιώσεις σημαίνουν ότι οι διαφημίσεις σας μπορούν να είναι σχεδόν διπλάσιες, με έως και 300 συνολικά χαρακτήρες.
Ιδιότητες Διαφήμισης | Προηγούμενες
Εκτεταμένες Διαφημίσεις Κειμένου (ETAs) |
Καινούργιες & Βελτιωμένες
Εκτεταμένες Διαφημίσεις Κειμένου (ETAs) |
Τίτλοι Προβολής | 2 | Έως 3 |
Μήκος Τίτλων | 30 Χαρακτήρες | 30 Χαρακτήρες |
Domain | Το “τελικό” URL σας.Το “τελικό” URL σας. | |
Πόσα πεδία εμφανίζονται από το full URL path σας |
2 (προαιρετικά) | 2 (προαιρετικά) |
Το μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος χαρακτήρων για το URL Path σας |
15 Χαρακτήρες | 15 Χαρακτήρες |
Περιγραφές που εμφανίζονται | 1 | Έως 2 |
Μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος περιγραφής |
80 Χαρακτήρες | 90 Χαρακτήρες |
Μέγιστο επιτρεπόμενο όριο χαρακτήρων |
170 | 300 |
Πρέπει να φύγουν οι παλιές διαφημίσεις μου;
Όχι! Οι διαφημίσεις που τρέξατε χθες δεν θα φύγουν ή θα σταματήσουν να προβάλλονται. H Google δεν σχεδιάζει να διακόψει την προβολή της μικρότερης μορφής διαφημίσεων (ETA) ή ακόμη και των παλαιότερων τυπικών διαφημίσεων κειμένου στο εγγύς μέλλον.
Φυσικά, αυτές οι παλαιότερες και η μικρότερης μορφής διαφήμισης θα γίνουν λείψανα του παρελθόντος καθώς οι ανταγωνιστές σας θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν αυτές τις γιγαντιαίες διαφημίσεις με εκτεταμένες αναζητήσεις, οπότε τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ενημερώσετε τις διαφημίσεις σας για να επωφεληθείτε από αυτή τη νέα μορφή διαφήμισης.
Τι επιδόσεις θα έχουν οι νέες και βελτιωμένες διαφημίσεις εκτεταμένου κειμένου της Google;
Η Google διαπίστωσε ότι αυτές οι μεγαλύτερες διαφημίσεις έλαβαν κατά 15% περισσότερα κλικ σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης. Αυτό είναι παρόμοιο με αυτό που είπε η Google όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά διαφημίσεις με εκτεταμένο κείμενο το 2016. Κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης, διαπιστώσαμε ότι οι διαφημιζόμενοι αύξησαν το CTR της διαφήμισής τους κατά μέσο όρο 20% μετά την αλλαγή.
Ωστόσο, παρόλο που οι ETAs ήταν απόλυτα επιτυχημένες, πολλοί θεώρησαν ότι η μεταβολή ήταν δύσκολη. Ένας στους τρεις διαφημιστές έμαθαν από πρώτο χέρι ότι οι μεγαλύτερες διαφημίσεις δεν σημαίνουν απαραίτητα καλύτερες διαφημίσεις. Μην διακόψετε αμέσως τις παλαιότερες διαφημίσεις σας. Δοκιμάστε τις νέες μεγαλύτερες διαφημίσεις σας παράλληλα με τις παλιές διαφημίσεις που τρέχετε, παρακολουθήστε την απόδοσή τους και ρυθμίστε τις διαφημίσεις σας μέχρι να είστε βέβαιοι ότι έχουν καλύτερη απόδοση από τις παλαιότερες σας διαφημίσεις.
Θα δείχνουν τα καινούρια ETAs πάντα και τους 3 τίτλους και 2 περιγραφές;
Όχι! Σε μικρότερες οθόνες, εάν δεν υπάρχει αρκετός χώρος για μια διαφήμιση 300 χαρακτήρων, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται χωρίς την τρίτη επικεφαλίδα ή τη δεύτερη περιγραφή. Ωστόσο, ο πρώτος και ο δεύτερος τίτλος και η πρώτη σας περιγραφή θα εμφανίζονται πάντα, όπως συμβαίνει σήμερα.
Με αυτό κατά νου, βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει τις διαφημίσεις σας, ώστε να είναι τέλειες ακόμα και με μόνο με 2 τίτλους και 1 περιγραφή. Χρησιμοποιήστε την τρίτη επικεφαλίδα και τη δεύτερη περιγραφή για να ενισχύσετε και να ενδυναμώσετε τα μηνύματά σας, αλλά συμπεριλάβετε όλες τις κρίσιμες πληροφορίες σε αυτά τα πεδία, καθώς ενδέχεται να μην εμφανίζονται!
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ βελτιωμένων ETA και responsive search ads;
H Google ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ότι τα responsive search ads θα βγουν από την beta (δοκιμαστική) τους έκδοση σύντομα. Όπως ακριβώς οι βελτιωμένες ETA, οι responsive διαφημίσεις κειμένου, εμφανίζουν έως και 3 τίτλους και 2 περιγραφές, με συνολικό αριθμό έως και 300 χαρακτήρων.
Αντίθετα με τις responsive διαφημίσεις κειμένου, οι βελτιωμένες ETA της Google προσφέρουν πλήρη έλεγχο του τρόπου εμφάνισης των διαφημίσεών σας στο SERP. Οι Responsive διαφημίσεις κειμένου θα μπορούν να συνδυάσουν έως και 15 διαφορετικούς τίτλους και 4 περιγραφές που θα μπορούν να δημιουργήσουν έως και 43.680 διαφορετικούς συνδυασμούς διαφημίσεων.
Αν και αυτό μπορεί να είναι μια συναρπαστική ευκαιρία, μπορεί επίσης να είναι τρομακτικό για κάποιους διαφημιζόμενους που ανησυχούν για τον έλεγχο του μηνύματος του brand τους ή θέλουν να έχουν περισσότερες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης των διαφημίσεών τους. Τα νέα εξαιρετικά μεγάλα ETA της Google θα εμφανίζουν πάντα τα ίδια μηνύματα με την ίδια σειρά και θα σας δώσουν τον πιο δυνατό έλεγχο σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεών σας στο SERP.
Χρειάζεστε βοήθεια για τις δικές σας αναπτυγμένες / εκτεταμένες Διαφημίσεις Κειμένου;
Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
[ninja_form id=23]
Qbrains | Complete Digital Marketing Agency
Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social MediaΖητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας
Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.
Εγγραφή στο Newsletter μας
Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.