Digital Marketing: 4 Κορυφαίες Στρατηγικές για το 2019

No Comments

Νέο Έτος, Νέες αποφάσεις, Μεγάλες Εξελίξεις – Διαβάστε για τις 4 Κορυφαίες Στρατηγικές Digital Marketing για το 2019 που πρέπει να υλοποιήσετε

Με το νέο έτος, παίρνουμε και καινούριες αποφάσεις, όπως να χάσω βάρος, να ταξιδεύω περισσότερο, να περνάω περισσότερες ώρες με την οικογένειά μου, κ.τ.λ. κάθε απόφαση είναι σημαντική και θα έπρεπε να κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά σας.

Αλλά τι γίνεται με την Digital Marketing Στρατηγική σας; γιατί θα έπρεπε να την παγώσετε μόνο και μόνο επειδή είναι δουλειά και όχι η προσωπική σας ζωή;

Τα κανάλια, οι πρακτικές, τα εργαλεία καθώς και οι τάσεις στο digital marketing συνεχώς εξελίσσονται – γρηγορότερα από ό,τι οι περισσότεροι από εμάς μπορούν να παρακολουθήσουν. Εάν δεν δοκιμάζουμε συνεχώς νέα πράγματα, θα παραμείνουμε πίσω.

Έτσι με το ξεκίνημα του νέου έτους και με τις υποσχέσεις να βελτιώσουμε τους εαυτούς μας, σας παρουσιάζουμε 4 στρατηγικές να δοκιμάσετε το 2019 που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να βελτιωθεί και να αναπτυχθεί.

#1: Δοκιμάστε ένα Καινούριο Κανάλι Προώθησης για Digital Marketing

Το διαδίκτυο μεγαλώνει κάθε μέρα και ο κόσμος περνάει όλο και περισσότερο χρόνο μέσα σε αυτό σε έναν όλο και αυξανόμενο αριθμό από ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα. Το 2019, σας ενθαρρύνουμε να ψάξετε και σε άλλα κανάλια εκτός από την Google και το Bing για υποψήφιους πελάτες με νέους τρόπους και να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες που έχουν τα αυτά τα άλλα κανάλια, όπως :

Οποιοδήποτε από τα παραπάνω κανάλια είναι μια καλή επιλογή να δοκιμάσετε με το καινούριο έτος.

#2: Διάσπαση Λίστας Επαναστόχευσης (retargeting) κατά ημερομηνία

Δεν πρέπει να στοχεύουμε όλους τους χρήστες με τον ίδιο τρόπο, παρόλα αυτά συχνά τους «χτυπάμε» όλους μαζί ως ένα κοινό ακροατήριο remarketing. Κάποιος που δεν αγόρασε υπηρεσία ή προιόν από το e-shop σας εχθές θα έπρεπε να βρίσκεται σε διαφορετική λίστα από τον χρήστη που δεν αγόρασε προιόν από την ιστοσελίδα σας τους τελευταίους 2 μήνες.

Το 2019 αφιερώστε λίγο χρόνο να δημιουργήσετε νέα ακροατήρια με βάση τις ημερομηνίες που κάνατε καμπάνιες retargeting (επαναστόχευσης). Αυτό θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίζετε τους χρήστες που σας προτιμούν συχνά με τον τρόπο που τους αξίζει και να μην ασχολείστε με τον χρήστη που μπήκε στην ιστοσελίδα σας πριν 3 μήνες, ανάλογα με την πιθανότητα μετατροπής του σε δυνητικό πελάτη.

Στο τέλος, πρέπει να δημιουργήσετε πιο σημαντικές και χρήσιμες διαφημίσεις για το κοινό σας, καθώς επίσης να διακόψετε τα τμήματα στις διαφημιστικές σας καμπάνιες με τις χαμηλότερες επιδόσεις

#3: Αξιοποιήστε το Κοινό στις Καμπάνιες Digital Marketing

Το κοινό γίνεται αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής σας εκστρατείας. Δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν τις λέξεις – κλειδιά (keywords) σύντομα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα, για να κάνουν τις καμπάνιες σας να αποδίδουν καλύτερα.

Στην πιο εύκολη της μορφή, η στόχευση κοινού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει αυτό που κάνουμε για τις καμπάνιες αναζήτησης. Μπορούμε να συμπεριλάβουμε τους περισσότερους τύπους κοινού στις καμπάνιες αναζήτησης και να χρησιμοποιήσουμε τροποποιητές προσφοράς (bid modifiers) για να προσαρμόσουμε τις χρηματικές προσφορές βάσει της απόδοσης κάθε κοινού.

Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος είναι και στο κοινό στόχευσης αλλά ΚΑΙ ψάχνει για αυτές τις λέξεις – κλειδιά, θα μπορείτε να βλέπετε την απόδοση σε μια διαφορετική σειρά δεδομένων από ότι εάν κάποιος δεν βρίσκεται στο στοχευμένο κοινό.

Για να το κάνετε αυτό, κατευθυνθείτε στην καρτέλα «κοινό» σε μια καμπάνια αναζήτησης, προσαρμόστε την στόχευση, ώστε να συμπεριλάβεται το κοινό παρακολούθησης στην ομάδα των διαφημίσεων που θέλετε.

Στη συνέχεια, στην καρτέλα «κοινό», θα δείτε τα δεδομένα σας διαχωρισμένα από αυτά τα κοινά παρακολούθησης και θα είστε σε θέση να προσαρμόσετε τους τροποποιητές προσφοράς με βάση τους CPA (cost per acquisition) στόχους σας για κάθε καμπάνια.

Ακολουθούν μερικές άλλες στρατηγικές που μπορείτε να δοκιμάσετε. Είτε πρόκειται για λίστες επαναστόχευσης (remarketing) για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA), που συνδυάζουν λίστες remarketing με DSA (RDSA) ή κάποια άλλη τεχνική που χρησιμοποιεί In – Market ή παρόμοιο κοινό, το κοινό μπορεί να εντείνει το παιχνίδι αναζήτησης.

#4: Αυτοματοποιήστε μια μερίδα του λογαριασμού σας

Δεν είναι μυστικό ότι τα εργαλεία στα κανάλια που χρησιμοποιούμε γίνονται όλο και πιο προηγμένα κάθε χρόνο. Το 2019, ας αφήσουμε τα μηχανήματα να κάνουν τις επαναλαμβανόμενες εργασίες, μια που το κάνουν τόσο καλά και εσείς βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει στις υψηλού επιπέδου στρατηγικές στις οποίες εσείς είστε τόσο ικανοί.

Κάντε μια επανάληψη στα κείμενα που έχουμε γράψει σχετικά με τις λέξεις – κλειδιά και διαφημίσεις το 2018 και δοκιμάστε να τα εφαρμόσετε φέτος.

Αποφασίστε να καταστρώσετε μια σωστή Digital Marketing Στρατηγική το 2019 για την επιχείρησή σας

Κάθε μία από αυτές τις στρατηγικές έχει τη δυνατότητα να πατήσει πάνω στα δυνατά θεμέλια που χτίσατε με την καμπάνια αναζήτησης. Ακόμα καλύτερα, κάθε στρατηγική θα σας βοηθήσει να μπείτε δυνατά στο παιχνίδι το 2019. Ελπίζω αυτή η λίστα να σας έδωσε κάποιες ιδέες για το πως μπορείτε να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας και να κάνετε το 2019 ένα δημιουργικό, παραγωγικό αλλά και φανταστικό έτος για εσάς.

Ευτυχισμένο το νέο έτος!

Qbrains | Complete Digital Marketing Agency

Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social Media
Qbrains Complete Digital Marketing Agency
5.0
Google Rating
5.0
js_loader

Ζητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας

Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.

Εγγραφή στο Newsletter μας

Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα τα Άρθρα

Αφήστε ένα μήνυμα