17 μύθους για το SEO που πρέπει να αφήσετε πίσω σας το 2015

No Comments

Σε αυτό το άρθρο θα σας μάθουμε 17 μύθους για το SEO τους οποίους πρέπει να αφήσετε πίσω σας για το 2015.

Λίγα λόγια για το SEO

Με το να πούμε ότι το SEO (Search Engine Optimization) – (Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων) έχει αλλάξει πολύ θα ήτανε η υποτίμηση της δεκαετίας. Για να πάρετε μια ιδέα απλά κοιτάξτε το τι κάνανε στον κόσμο του SEO το Google Panda, Penguin και Hummingbird, τα οποία είναι τα μεγαλύτερα Google updates στον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης.  Οι Μάρκετινγκ και SEO εταιρείες ανά τον κόσμο σταματήσανε τις στρατηγικές Link – Building και την εμμονή τους με λέξεις – κλειδιά και την αλλάξανε με στρατηγικές βασισμένες σε ποιοτικό περιεχόμενο.

Αυτό σημαίνει ότι ένας SEO Expert θα πρέπει να απομακρύνει από την στρατηγική του στοχευμένο περιεχόμενο για τις λέξεις – κλειδιά του? Όχι βέβαια.  Στην πραγματικότητα το SEO έχει αλλάξει τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια που οι Marketers πλέον δεν είναι σίγουροι τι είναι επίκαιρο, τι είναι σημαντικό, τι ακριβώς θα κάνει την διαφορά και τι είναι απλά χαμένος χρόνος.

Σε αυτό τον οδηγό θα σας δείξουμε 17 σύνηθες μύθους και υποθέσεις για το πως δουλεύει το SEO και θα τους απομυθοποιήσουμε για εσάς, ούτως ώστε εσείς να μην χάνετε τον χρόνο σας σε πράγματα που απλά δεν δουλεύουνε σήμερα στο SEO.  Ας αρχίσουμε.

Μύθος 1ος: Θέτοντας Google Authorship Θα αυξήσει την προβολή στην Google και τα Κλικ

Δυστυχώς για εσάς τον Ιούνιο του 2014, η Google απομάκρυνε το Authorship για τις φωτογραφίες από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ το όνομα και η λεπτομέρεια θα εμφανιζόντουσαν, η όμορφη φωτογραφία σας όχι.

Αμέσως μετά τον Αύγουστο του 2014, η Google έκανε το τελευταίο χτύπημα και αφαίρεσε τελείως το Authorship και έκλεισε το Project. Όλες οι περιγραφές εξαφανίστηκαν τελείως από τα αποτελέσματα αναζήτησης.  Όλοι οι Marketers παγκοσμίως αναφώνησαν συλλογικά ένα ¨τι¨?!

Τα τελευταία χρόνια σας μαθαίναμε, το πως να πάρετε touting Authorship για το Blog σας αλλά από το 2015 και για το μέλλον ξεχάστε το Authorship γιατί δεν υπάρχει.

Μύθος 2: Πρέπει να κάνω submit το site μου στην Google

Η ιδέα ότι χρειάζεται να κάνετε submit  το site σας στην Google για να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης (ή να κάνει rank) δεν βγάζει απλά νόημα.

Ένα ολοκαίνουριο site μπορεί να κάνει submit το URL του στην Google απευθείας, αλλά μία μηχανή αναζήτησης σαν την Google μπορεί να βρει το site σας ακόμα και αν δεν το κάνετε submit.  Θυμηθείτε ότι μία εγγραφή δεν εγγυάται απολύτως τίποτα.  Οι Crawlers θα βρούνε και θα κάνουνε Index έγκαιρα την Ιστοσελίδα σας.

Όχι μόνο δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι δεν χρειάζεται να βάλετε εσείς την ιστοσελίδα σας στην Google αλλά θα πρέπει να εστιάσετε στο τι είναι αυτό που πρέπει να “κλειδώσετε” από το να γίνετε Index στην Google.

Μύθος 3 : Περισσότερα Links είναι καλύτερα από περισσότερο περιεχόμενο

Αυτή η ερώτηση έρχεται συνήθως μαζί με ακόμα μία ερώτηση. Σε τι πρέπει να επενδύσω σε Link – Building ή σε περισσότερο περιεχόμενο?

Ενώ τα Links παραμένουν ακόμα πολύ σημαντικά για το authority της ιστοσελίδας σας (ακόμα και με τα πρόσφατα updates της Google), εάν έχετε budget να επενδύσετε αυτό που θα σας πρότεινα είναι να προσλάβετε κάποιον να γράφει κείμενα για εσάς.

Πολύ συχνά όταν επιχειρήσεις προσλαμβάνουν κάποιον για να κάνει Link – Building κάνουνε το λάθος και δίνουνε περισσότερη έμφαση στην ποσότητα αντί στην ποιότητα.

Τα Links πλέον δεν είναι ένα παιχνίδι αριθμών, αντιθέτως πρέπει να δώσετε έμφαση τα Link να είναι σχετικά και από διαφορετικές πηγές, οι οποίες θα κάνουνε Link σε σχετικές σελίδες.

Επενδύστε σε περιεχόμενο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ιστοσελίδες, άρθρα, προσφορές για Lead Generation αλλά και σε άρθρα άλλων sites, που σίγουρα θα φέρουνε περισσότερα Links με τον καιρό.

Μύθος 4: Δεν είναι σημαντικό για το SEO να έχω ένα ασφαλές κρυπτογραφημένο site “HTTPS”

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί κάποια site αρχίζουν τα URL τους από HTTP και HTTPS? Το πρώτο, Hyper Text Transfer Protocol διασφαλίζει την επικοινωνία μεταξύ του δικτύου των υπολογιστών, το τελευταίο HHTP Secure προσφέρει την ίδια δυνατότητα, αλλά προσθέτει ένα επίπεδο ασφαλείας το οποίο ονομάζεται SSL-TLS.

Τον Αύγουστο του 2014, η Google ανακοίνωσε ότι άρχισε να χρησιμοποιεί το URL “HTTPS” σαν σήμα στους αλγόριθμους της το οποίο σημαίνει ότι αν η ιστοσελίδα σας φορτώνει ακόμα με το αρχικό HTTP τα ranking σας μπορεί να υποφέρουν.  Για την ώρα όμως το “HTTPS” παραμένει ένα “ελαφρύ” σήμα, το οποίο επηρεάζει λιγότερο από το 1% των παγκοσμίων αναζητήσεων (σύμφωνα με την Google). Ενώ είναι κατανοητό ότι η Google θέλει να μετακινηθούμε όλοι στα ασφαλή πρωτόκολλα HTTPS, μην φρικάρετε εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα. Υπάρχουνε πολύ πιο σημαντικά σήματα τα οποία κοιτάει η Google, όπως το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Μύθος 5 : Τo SEO είναι μόνο για τις κατατάξεις (Ranking)

Ενώ υπάρχει μία πολύ δυνατή συσχέτιση μεταξύ της τοποθέτησης των αποτελεσμάτων αναζήτησης και του ποσοστού των κλικ, η κατάταξη δεν είναι πλέον ο τελικός στόχος όπως συνήθιζε να είναι.

Μελέτες που έχουνε γίνει για τα ποσοστά των κλικ και την συμπεριφορά των χρηστών έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι που κάνουνε αναζητήσεις στο Ίντερνετ και ειδικά σε μία μηχανή αναζήτησης προτιμούν τα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης και πιο συγκεκριμένα τα πρώτα τρία.

Παρ΄όλα αυτά ίδιες μελέτες έδειξαν ότι ακόμα και αν η ιστοσελίδα σας έχει κατάταξη σε δευτερεύουσες σελίδες αλλά πάλι στα πρώτα αποτελέσματα, παρουσιάζονται οι ίδιες συμπεριφορές στα κλικ.  Από την στιγμή που πλέον τα αποτελέσματα αναζήτησης υποστηρίζουν και πλούσιο περιεχόμενο (rich text/snippets) τα αποτελέσματα τα οποία εμφανίζονται κάτω από τα πρώτα τρία αναζητήσιμα αποτελέσματα παίρνουνε ακόμα περισσότερα κλικ.

Ακόμα και πριν όλα αυτά υπάρξουν, η κατάταξη δεν σου εγγυάται επιτυχία.  Θεωρητικά θα μπορούσατε να έχετε μία πολύ υψηλή κατάταξη για έναν πολύ συγκεκριμένο όρο αναζήτησης, να δεχόσασταν υψηλή επισκεψιμότητα και να μην βγάζατε ούτε ευρώ από αυτό, δεν νομίζω ότι θα ήτανε το αποτέλεσμα που θα θέλατε!

Αντί να έχετε εμμονή με τα ranking σας γίνεται χρήσιμοι για τους επισκέπτες σας, προσθέστε περιεχόμενο το οποίο να μπορούνε να μοιραστούν.

Μύθος 6 : Οι περιγραφές Meta έχουνε μεγάλο αντίκτυπο στην υψηλή κατάταξη

Τα Meta Description (Περιγραφές) είναι HTML μεταβλητές οι οποίες εξηγούν στην ουσία το εκάστοτε περιεχόμενο της ιστοσελίδας.  Τις έχουμε δει και στο παρελθόν στα Google SERPS, όπου στην ουσία χρησιμεύουν σαν προεπισκόπηση στα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης Google. Σύμφωνα με αυτό λογικά θα υποθέταμε ότι ο αλγόριθμος της Google θα το έπαιρνε στα υπόψη του για την καλύτερη κατάταξή σας, σωστά? Όχι!

Η Google ανακοίνωσε παλιά το 2009, ότι τα META Descriptions και τα META Keywords (Λέξεις – Κλειδιά), δεν λαμβάνονται υπόψη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές οι περιγραφές δεν είναι σημαντικές για το SEO, αντιθέτως τα META Descriptions, παρουσιάζουν την μέγιστη ευκαιρία να διαχωρίσετε την ιστοσελίδα σας από τους υπόλοιπους και να πείσετε τον αναζητητή ότι η ιστοσελίδα σας αξίζει να την επισκεφθεί.

Με το να έχετε μία σχετική, εντυπωσιακή περιγραφή, θα μπορούσε να κάνει την διαφορά σε αυτόν που ψάχνει και κάνει κλικ στην ιστοσελίδα σας και κάνε κλικ κάπου αλλού.  Μην ξεχνάτε ότι ακόμα κι εδώ το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που κάνει την διαφορά.

Μύθος 7 : Το SEO είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο IT μου

Φαίνεται ότι υπάρχει μία αντίληψη ότι το SEO χρειάζεται κάποιες τεχνικές γνώσεις και από την στιγμή που είναι τεχνικό ο IT μπορεί να κάνει την δουλειά. Ενώ υπάρχει ένα τεχνικό μέρος στο SEO χρειάζεται πολύ περισσότερα πράγματα από μία καθαρά τεχνική προσέγγιση, και έτσι θα το σκεφτόμουνα πολύ πριν δώσω ολόκληρο το project στον ΙΤ ή στον σχεδιαστή της ιστοσελίδας μου (webdesigner).

Στην διάρκεια της βελτιστοποίησης μίας ιστοσελίδας, εννοείται ότι θα χρειαστούμε και αυτά τα άτομα να βοηθήσουν στον σκοπό μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουνε τις απαραίτητες γνώσεις για μία SEO στρατηγική ή μία σωστή στρατηγική Digital Marketing.

Μύθος 8 : Η βελτιστοποίηση των λέξεων – κλειδιών είναι το κλειδί για το SEO

Μέχρι οι μηχανές αναζήτησης να μπορέσουν να μπούνε στο μυαλό μας και να διαβάσουνε τις σκέψεις μας θα πρέπει να χρησιμοποιούμε γραπτό λόγο για να κάνουμε αναζητήσεις στο ίντερνετ.  Χρειάζεται να χρησιμοποιούμε λέξεις – κλειδιά για να κάνουμε αναζητήσεις. Λέγοντας αυτό είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι πλέον η Google δεν ταυτοποιεί την λέξη – κλειδί που πληκτρολογούμε στην μηχανή αναζήτησης με το περιεχόμενο των λέξεων – κλειδιών μίας ιστοσελίδας, αντιθέτως προσπαθεί να καταλάβει τον σκοπό – νόημα των λέξεων – κλειδιών που πληκτρολογούμε, ούτως ώστε να βρει και να συνδέσει σχετικό, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Οι μηχανές αναζήτησης του μέλλοντος δεν θα τιμωρούν ανθρώπους που δεν θα χρησιμοποιούν λέξεις – κλειδιά ή που θα αποτυγχάνουνε να δημιουργούνε σελίδες οι οποίες θα είναι optimized για αυτές τις λέξεις – κλειδιά, αλλά θα τιμωρούν ανθρώπους οι οποίοι θα υπερχρησιμοποιούνε λέξεις – κλειδιά στο περιεχόμενό τους.

Μύθος 9 : Οι λέξεις – κλειδιά πρέπει να ταιριάζουν ακριβώς

Οι λέξεις κλειδιά δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται επανειλημμένος σε ένα κομμάτι κειμένου, συγκεκριμένα σε έναν τίτλο θέλεις να χρησιμοποιείς μία λέξη – κλειδί με τέτοιο τρόπο ώστε να βγάζει νόημα στο κοινό σου. Ποιο συγκεκριμένα ο στόχος θα ήτανε να γράψετε έναν τέλειο τίτλο μεταξύ 4 – 9 λέξεων ο οποίος ξεκάθαρα θα εξηγεί τι περιεχόμενο θα διαβάσει ο χρήστης. Τίποτα δεν είναι χειρότερο από έναν τίτλο που δεν βγαίνει νόημα επειδή χρησιμοποιεί πολλαπλές λέξεις – κλειδιά και πιο συγκεκριμένα ένα κείμενο το οποίο πάλι δεν βγάζει κανένα νόημα.  Μην ξεχνάτε ότι ο σκοπός είναι να ενημερώνουμε τον αναγνώστη και όχι τις μηχανές αναζήτησης.

Μύθος 10: H1 (Κεφαλίδα 1) είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στην σελίδα

Σκεφτείτε ότι η δομή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας είναι σαν μία ίσια γραμμή. Η παρουσίαση του περιεχομένου στους χρήστες και στις μηχανές αναζήτησης είναι μία διαβαθμισμένη προσέγγιση.  Τα Tugs και τα Stylings δεν παίζουνε καμία σημασία στο γενικό SEO σας.  Είτε είναι Η1, Η2, Η3 κ.τ.λ. αυτά χρησιμοποιούνται για την αισθητική της σελίδας σας. Παλαιότερα οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούσανε  το H1, σήμερα όμως οι μηχανές αναζήτησης είναι πολύ πιο έξυπνες και δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι ακόμα συνεχίζουν και κάνουν το ίδιο λάθος.  Έτσι στην ουσία δεν παίζει ρόλο τι κεφαλίδα θα χρησιμοποιήσετε αρκεί να χρησιμοποιήσετε το πιο σημαντικό περιεχόμενό σας πιο ψηλά στην σελίδα.  Θυμηθείτε ότι κάνετε βελτιστοποίηση της σελίδας σας για τους χρήστες, που σημαίνει ότι θέλετε να τους πείτε κατευθείαν τι είναι αυτή η σελίδα που βλέπουν με έναν πολύ καλό και ξεκάθαρο τίτλο.

Παράδειγμα αν πάτε σε μία βιβλιοθήκη ο τρόπος που θα βρείτε τα βιβλία που σας ενδιαφέρουν είναι ο τίτλος και όχι το περιεχόμενό τους.  Αυτό είναι το Η1 για τους χρήστες σας και τις μηχανές αναζήτησης.

Μύθος 11 : Οι κεντρική μου σελίδα χρειάζεται πολύ περιεχόμενο

Πετύχατε ποτέ καμία αρχική σελίδα η οποία ήτανε γεμάτη με περιεχόμενο ή το άκρως αντίθετο μία αρχική σελίδα με σχεδόν καθόλου περιεχόμενο?

Σκεφτείτε την αρχική σελίδα σας σαν την βιτρίνα ή ακόμα την είσοδο στην επιχείρησή σας. Αυτή είναι η ευκαιρία για να κάνετε την πρώτη εντύπωση και να πείσετε τον επισκέπτη τι ακριβώς είναι αυτό που διαθέτετε.  Για τους περισσότερους Marketers υπάρχει μία ανάγκη για περισσότερο περιεχόμενο απ΄ότι έχουμε πει.  Το περιεχόμενο στην αρχική σας σελίδα πρέπει να είναι τόσο όσο χρειάζεται για να εξηγήσει ποιός είστε τι κάνετε, που βρίσκετε, την φιλοσοφία της επιχείρησής σας και τι πρέπει να κάνουνε οι χρήστες στην συνέχεια. Οι χρήστες πρέπει να φύγουνε ικανοποιημένοι, ούτε παραζαλισμένοι από την πολύ πληροφορία, ούτε μπερδεμένοι.

Μύθος 12 : Όσο περισσότερες σελίδες έχω τόσο καλύτερα

Λογικά θα φανταζόσασταν ότι όσο περισσότερες σελίδες διαθέτει η ιστοσελίδα σας τόσο καλύτερη θα ήταν η κατάταξή σας.  Πρώτον δεν γίνεται indexed όλο το περιεχόμενό σας και δικαίως. Δεύτερον καμιά φορά κάποιες ιστοσελίδες γίνονται indexed αλλά δεν παραμένουν εκεί.  Τρίτον ακόμα και αν υπάρχουνε σελίδες που είναι indexed δεν σημαίνει ότι θα έχουνε ιδανική επισκεψιμότητα και ούτε ότι θα φέρουνε Leads.

Δυστυχώς αυτοί που πασχίζουν να έχουν πάρα πολλές σελίδες στην ιστοσελίδα τους, τείνουν να παραβλέπουν την ποιότητα του περιεχομένου τους και ρεαλιστικά μιλώντας είναι δύσκολο να μπορέσεις να επιτύχεις και τα δύο.  Ο στόχος θα έπρεπε να ήταν να έχετε ποιοτικό περιεχόμενο σχετικό με το Brand σας, την επιχείρησή σας.

Μύθος 13 : Το τοπικό SEO δεν μετράει πια

Αυτός ο μύθος απέχει υπερβολικά από την πραγματικότητα.  Εάν είστε μία τοπική επιχείρηση, βελτιστοποιώντας την ιστοσελίδα σας για τα τοπικά αποτελέσματα όχι μόνο θα σας βοηθήσει να σας βρούνε, αλλά θα σας βοηθήσει να σας βρούνε και άνθρωποι οι οποίοι είναι κοντά και θα αγοράσουνε από εσάς. Η Google θα συνεχίσει να παίρνει μέτρα για να εμφανίζει τα πιο σχετικά τοπικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις της.  Εάν χρειάζεστε αποδείξεις τον Ιούλιο του 2014 η Google πήρε μέτρα για το συγκεκριμένο, εφαρμόζοντας τον αλγόριθμο Pigeon. Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος αντιμετωπίζει τα τοπικά αποτελέσματα ως παραδοσιακά αποτελέσματα αναζήτησης παίρνοντας εκατοντάδες “σήματα” κατάταξης σαν βάση. Το Pigeon επίσης βελτιστοποίησε τον τρόπο που η Google καταλαβαίνει την απόσταση μεταξύ του χρήστη και τα αποτελέσματα που θα εμφανίσει. Το νόημα όλων αυτών είναι ότι το τοπικό SEO εννοείται ότι δουλεύει και ότι ίσως σήμερα έχει περισσότερη σημασία από ποτέ.

Μύθος 14 : Άλλα Domain που έχω και στέλνουν τον επισκέπτη στο κεντρικό μου Domain θα βοηθήσουν το SEO μου

Οι ελπίδες κάνοντας κάτι τέτοιο για καλύτερο SEO είναι από μηδαμινές έως και καμία. Είναι σαν να έχουμε εκλογές και να ψηφίζεται τον εαυτό σας 100 φορές. Νομίζω ότι αυτό μετράει για μία ψήφο.  Οι μηχανές αναζήτησης είναι αρκετά έξυπνες, τόσο που ξέρουν ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του Domain και μπορούν να δουν εάν είναι το ίδιο άτομα όπως είναι στο κεντρικό σας Domain.  Σημείωση, εάν διαβάζεται το συγκεκριμένο και λέτε από μέσα σας ότι θα αλλάξω τις πληροφορίες για το Domain τότε σκέφτεστε σαν Spamer.

Μύθος 15 : Η Google δεν θα μάθει ποτέ ότι έχω “κακά” Site που κάνουνε Link σε μένα

Κι όμως θα το μάθει! Όπως οι γονείς μπορούν να διαισθανθούν ότι το παιδί τους λέει ψέματα έτσι και η Google ξέρει τα πάντα. Μην προσπαθήσετε να την κοροϊδέψετε, ειδικά μετά τις αναβαθμίσεις, Panda, Penguin και Hummingbird, γιατί θα σας τιμωρήσει!

Μύθος 16 : Το SEO δεν έχει σχέση με την χρησιμότητα

To SEO εξελίχθηκε από μία απλή τεχνική που σε εμφάνιζε στα αποτελέσματα αναζήτησης σε μία τεχνική με την οποία οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τον περιεχόμενό σου.  Το SEO είναι πολύ πιο σύνθετο από μία απλή βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Πρέπει να βελτιστοποιείται για τους χρήστες σας, ούτως ώστε να κάνουν όντως κλικ στην ιστοσελίδα σας και από την στιγμή που το κάνουνε να παραμένουν εκεί.

Για να κρατήσετε τους επισκέπτες σας στην ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε περιεχόμενο το οποίο είναι σχετικό και εξατομικευμένο. Επίσης πρέπει να είστε σίγουροι ότι το site σας είναι εύκολο στην χρήση και ενημερωτικό. Με λίγα λόγια εύκολα προσβάσιμο και από τους χρήστες και από τους Crawlers. Επίσης σιγουρευτείτε ότι οι χρήστες σας θα βρίσκουν με ευκολία αυτό που ψάχνουν. Να διαθέτετε ξεκάθαρα CTAs (Call to Action) για να μετατρέπεται αυτούς τους επισκέπτες σε Leads και στο τέλος σε πελάτες.

Θα δανειστούμε ένα ρητό από την Kelly Kranz (Content Manager @OverGo Studio) “Search Experience Optimization is what SEO should really stand for”.

Μύθος 17 : Το SEO και το Inbound Marketing δεν πάνε μαζί

Το Inbound Marketing είναι μία φιλοσοφία η οποία κάνει focus στο να μετατρέπει τους αγνώστους σε ανθρώπους οι οποίοι θα θέλανε και θα έπρεπε να κάνουνε δουλειά μαζί σας. Για να το επιτύχει αυτό χρησιμοποιεί ένα μεγάλο εύρος τακτικών και σωστών πρακτικών που συμπεριλαμβάνει δημιουργία περιεχομένου, βελτιστοποίηση μετατροπών και κοινωνικά κανάλια μεταξύ άλλων.

Το SEO σε σχέση με το Inbound είναι μία πολύ συγκεκριμένη τακτική Marketing η οποία κάνει focus στο να μεγιστοποιεί την προβολή και την επισκεψιμότητα μίας επιχείρησης μέσω των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Με λίγα λόγια το SEO ολιστικά συνδέεται με το Inbound Marketing διότι το βοηθάει. Ειδικότερα όταν σκεφτόμαστε τα 4 στάδια της μεθοδολογίας του Inbound της Hubspot.

“Attract – Convert – Close – Delight”
“Προσέλκυση – Μετατροπή – Κλείσιμο – Ικανοποίηση”

Το SEO είναι σχετικό στο πρώτο κομμάτι αυτού του σταδίου για να μπορέσει να προσελκύσει τους κατάλληλους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σας.


Συμπέρασμα για τους 17 Μύθους γύρω από το SEO

Τώρα που σας είπαμε ποιοι είναι οι ποιο κοινοί μύθοι για το SEO πιστεύετε ότι οι δικές σας κινήσεις είναι αποτελεσματικές ή έχετε εντοπίσει κάποια λάθη που κάνετε; Εάν καταλάβετε αυτές τις αλήθειες για το SEO θα σας κάνουνε πιο παραγωγικούς και πιο αποδοτικούς με την στρατηγική αύξησης των οργανικών αποτελεσμάτων σας.

Εάν είναι κάτι που πρέπει να σας μείνει απ΄ όλο αυτό το άρθρο είναι ότι το SEO σήμερα είναι βασισμένο στην εμπειρία του χρήστη και η εμπειρία αυτή ξεκινά από τη στιγμή που θα πληκτρολογήσει ένα ερώτημα στην μηχανή αναζήτησης. Όσο καλύτερη είναι η εμπειρία τους μαζί σας – από την καταχώρηση – έως το ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο και την εύκολη και κατανοητή πλοήγηση μέσα στην ιστοσελίδα σας, τόσο καλύτερο θα είναι το SEO σας και η κατάταξή σας.

Qbrains | Complete Digital Marketing Agency

Η ομάδα μας αναπτύσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για επιχειρήσεις που σκέφτονται μπροστά. Διατηρούμε ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την αύξηση των αποτελεσμάτων των πελατών μας στις μηχανές αναζήτησης και στα Social Media
Qbrains Complete Digital Marketing Agency
5.0
Google Rating
5.0
js_loader

Ζητήστε έναν ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο Ιστοσελίδας

Προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων SEO που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα δραστικά, ακόμη και όταν πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.

Εγγραφή στο Newsletter μας

Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα σας έρχονται στο email σας, φρέσκα άρθρα για τεχνικές, τεχνολογίες, marketing πρακτικές κ.α. Δεν θα σας γεμίσουμε ποτέ με SPAM.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα τα Άρθρα

Αφήστε ένα μήνυμα